جام جم ورزشی: شهرت در فوتبال فقط شامل حال ستاره های فوتبال نمی شود.
کد خبر: ۸۱۹۸۰۰
مشهورترین کودکان دنیای فوتبال +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، این شهرت خانواده و به خصوص همسر و فرزندان یک ستاره فوتبال را در بر می گیرد و باعث می شود آنها نیز مورد توجه رسانه ها قرار داشته باشند. در دنیای فوتبال زندگی خانوادگی فوتبالیست ها اهمیت بسیار زیادی دارد و خانواده این فوتبالیست ها مدام زیر ذره بین رسانه ها هستند. ستاره های بزرگ تر بیشتر رسانه ها را اطراف خانواده خود می بینند که این موضوع گاهی اوقات نارضایتی آنها را به دنبال دارد. آنچه در ادامه می آید مشهورترین کودکان دنیای فوتبال به انتخاب اسپورتولوژی است. این کودکان گاهی اوقات با پدران نامدار خود پیش از یک مسابقه فوتبال در زمین حضور یافته اند و بیشتر از پدر خود توجه عکاسان را به خود جلب کرده اند. البته این موضوع فقط به زمین مسابقه فوتبال اختصاص نمی یابد. گاهی اوقات در موقعیت های مختلف این کوچولوها به ستاره اصلی تبدیل شده اند:

تیاگو مسی

اسطوره بارسلونا یک پسر دو ساله به نام تیاگو دارد و به لطف پدرش خیلی مشهور است. البته لیونل به زودی صاحب دومین پسر خود خواهد شد که طبق اعلام رسانه ها بنجامین نام خواهد گرفت:

کریستیانو جونیور

کریستیانو رونالدو مرد سال دنیای فوتبال در دو سال اخیر نیز صاحب یک فرزند پسر که البته هرگز مشخص نشد مادر این پسر کیست. پسر رونالدو که همنام خود اوست سال 2010 متولد شد.

میلان و ساشا پیکه:

جرارد پیکه مدافع بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا از همسر نامدار و خواننده خود یعنی شکیرا دو پسر دارد. اولی میلان نام دارد و دو سال و نیمه است و دومی ساشا است که به تازگی 5 ماهه شده.

کای و کلی رونی:

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد نیز صاحب دو پسر است؛ کای و کلی. گفته می شود فرزند سوم رونی هم در راه است. رونی و همسرش امیدوارند اینبار صاحب یک فرزند دختر شوند.

بروکلین، رومئو، کروز و هارپر بکام:

دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلستان از ازدواج با همسر خواننده اش ویکتوریا صاحب چهار فرزند شد. بروکلین 15 ساله، رومئوی 12 ساله، کروز 10 ساله و در نهایت هارپر چهار ساله فرزندان دیوید هستند. هر سه پسر بکام می خواهند مثل پدرشان فوتبالیست بزرگی شوند.

داوی لوکا:

داوی لوکا تنها فرزند نیمار ستاره 24 ساله تیم ملی برزیل و بارسلونا است. داوی لوکا نزد مادرش زندگی می کند.

کریستین و شانل توتی:

این خواهر و برادر والدین مشهوری دارند. پدر آنها فرانچسکو توتی کاپیتان و سمبل باشگاه رم است و مادرشان ایلاری بلزی یک مجری مشهور تلویزیونی به شمار می رود.

مارتین کاسیاس:

سنگربان اسطوره ای رئال مادرید که به تازگی از این تیم جدا شده و به پورتو رفته است یک فرزند پسر به نام مارتین دارد که اکنون یک ساله است. این پسر حاصل ازدواج او با همسر خبرنگارش سارا کاربونره است.

آلبا بیل:

گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال یعنی گرث بیل ولزی نیز صاحب یک دختر است. بیل هم اکنون با همسر و دختر کوچکش در مادرید زندگی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها