جام جم ورزشی: علیرضا جهانبخش در آستانه پیوستن به باشگاه آلکمار هلند قرار دارد.
کد خبر: ۸۱۹۴۰۸
جهانبخش در آستانه آلکماری شدن

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، با وجود اینکه علیرضا جهانبخش تمرینات پیش از فصل خود را نایمخن آغاز کرده است اما به نظر می آید جدایی این بازیکن از نایمخن حتمی باشد هر چند وی فعلا از فوتبال هلند خارج نخواهد شد.

مسئولان باشگاه آلکمار رسما اعلام کرده اند که برای جانشینی برگوئیس یکی از ستاره های خود که راهی واتفورد انگلیس شده علیرضا جهانبخش را مد نظر قرار داده اند و مذاکرات خود را با این ستاره ایرانی آغاز کرده اند.

با توجه به نهایی شدن این انتقال و طبق صحبت‌هایی که مدیر ورزشی تیم فوتبال آلکمار انجام داده بود، حالا باید برای حضور جهانبخش در این تیم مذاکره شود. این کار ابتدا باید بین دو باشگاه آلکمار و نایمخن صورت بگیرد و در صورت موافقت مسئولان باشگاه نایمخن مذاکره نهایی با جهانبخش و مدیربرنامه‌هایش صورت خواهد گرفت.

سرمربی تیم آلکمار درخواستی برای جذب جهانبخش و جایگزین شدن این بازیکن ایرانی به جای برگوئیس داشته که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در هفته پیش‌رو صحبت‌ها برای این انتقال بین دو باشگاه صورت می‌گیرد. به این ترتیب مهاجم تیم ملی کشورمان یک قدم دیگر به حضور در تیم AZ آلکمار نزدیک‌تر شد و باید دید در نهایت این انتقال انجام می‌شود یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها