رئیس سابق بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی مطرح کرد:

خطرات انتشار اطلاعات ساختگی درباره سایت پارچین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

توافق مخفی بین ایران و آژانس وجود ندارد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: هیچ توافق جانبی یا مخفی بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۱۹۳۴۸
توافق مخفی بین ایران و آژانس وجود ندارد

جان کربی در نشستی خبری، درباره برخی گزارش ها مبنی بر اینکه توافق های جانبی مخفی درباره بازرسی ها از پارچین و ابعاد نظامی احتمالی گفت: کنگره آنچه را که ما در اختیار داریم، در اختیار دارد.


وی افزود: پرسشی که در اینجا مطرح شده است درباره مواد یا اسناد آژانس بین المللی انرژی اتمی است که ما آن را در اختیار نداریم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: هیچ توافق جانبی یا مخفی بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود ندارد که به پنج به علاوه یک به تفصیل گزارش نشده باشد.

کربی افزود: این نوع تنظیمات فنی با آژانس بین المللی انرژی اتمی، روشی استاندارد است که به صورت علنی یا برای کشورهای دیگر منتشر نمی شوند اما کارشناسان ما با آن آشنا و مشکلی با محتوای آن ندارند و ما خوشحال خواهیم شد اگر در جلسه محرمانه در کنگره درباره آن صحبت کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت:اسنادی که ما در اختیار کنگره قرار داده ایم تمامی اسناد مربوط به این توافق شامل ضمایم و ارزیابی راستی آزمایی است.

وی افزود: همه چیزهایی را که ما درباره این توافق در اختیار داشتیم،برای کنگره فراهم کرده ایم و باید اشاره کنم که بیشتر آن (این اسناد) هم اکنون به صورت آنلاین در اختیار همه شما است. (خبرگزاری صدا وسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها