شبکه سه برای‌ ماه‌های مرداد و شهریور برنامه‌های ترکیبی متنوعی را در جدول پخش خود قرار داده است که از میان آنها می‌توان به برنامه صبحگاهی امروز، مستند زندگی زیر پوست من، مسابقه جدول و ... اشاره کرد.
کد خبر: ۸۱۹۱۳۸
ویژه‌برنامه‌های شبکه 3 برای تابستان

به گزارش روابط عمومی شبکه سه، برنامه صبحگاهی امروز به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی‌اصل شامل آیتم‌های دکه خبر، غرفه جام‌جم، غرفه رادیو جوان و غرفه سلامت است که از ساعت 9 صبح به صورت زنده پخش می‌شود.

برنامه «سه شو» به تهیه‌کنندگی ناصر ابراهیمی و اجرای جواد رضویان از دیگر برنامه‌های این شبکه است. این برنامه شامل آیتم‌های دهه 60، موسیقی و مسابقه نمایشی است. در آیتم دهه 60 اتفاقات و شرایط زندگی در دوران جنگ تحمیلی بررسی می‌شود. در بخش موسیقی، خوانندگان حضور پیدا خواهند کرد و به موسیقی نواحی هم پرداخته می‌شود و در بخش مسابقه نمایشی، بینندگان می‌توانند درباره موضوعات مطرح شده در برنامه فیلم بسازند و به برنامه ارسال کنند.

مردم چی میگن؟ از دیگر برنامه‌های شبکه سه است که هر روز بجز جمعه‌ها ساعت 16 از این شبکه به مخاطبان ارائه خواهد شد. اجرای هر بخش از این برنامه را یک مجری به عهده دارد؛ سیدمحمدرضا حسینیان با آموزش دمنوش، سیدکاظم احمدزاده با آموزش آداب زیارت، مسعود روشن‌پژوه با گفت‌وگو در حوزه گردشگری و سفر، حسین رفیعی با آموزش آشپزی و امیرحسین مدرس با آموزش گویندگی و اجرا مخاطبان این برنامه را همراهی می‌کنند.

مجموعه مستند «زندگی زیر پوست من» به تهیه‌کنندگی بهروز نورانی‌پور در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده است که به بررسی ویژگی زندگی ایرانی ـ اسلامی با رویکرد رزق حلال و کرامت انسانی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
باسلام به نقی

نیازمندی ها