جام جم ورزشی: تصاویر رقابتهای کشتی خردسالان کشور را اینجا ببینید.
کد خبر: ۸۱۹۰۴۰
بزرگمردان کشتی ایران +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی ، رقابت های کشتی قهرمانی خردسالان کشور دیشب در خرم آباد پایان یافت.

در رشته آزاد تیم مازندران و در رشته فرنگی خوزستان قهرمان شد. در پایان این پیکارها و در رده بندی تیمی رشته فرنگی تیم خوزستان با 80 امتیاز، مازندران با 73 امتیاز، تهران با 53 امتیاز، لرستان الف با 45 امتیاز، اردبیل با 44 امتیاز و گیلان با 41 امتیاز به ترتیب اول تا ششم شدند.
در نتایج انفرادی رشته فرنگی در وزن 32 کیلوگرم علی حاجی وند از خوزستان، در 38 کیلو گرم امیر رضا ده بزرگی از فارس، در 47 کیلوگرم عرفان آرایی بندی از مازندران، در 59 کیلوگرم محمدهادی میرزایی از تهران و در73 کیلو گرم علیرضا بی طرفان از توابع تهران قهرمان شدند.
در رده بندی تیمی رشته آزاد نیز مازندران با 92 امتیاز، تهران با 71 امتیاز، کرمانشاه با 45 امتیاز، کرمان با 43 امتیاز، خراسان رضوی با 39 امتیاز و فارس با 38 امتیاز به ترتیب اول تا ششم شدند.
در نتایج انفرادی رشته آزاد و در وزن 32 کیلوگرم علیرضا تیمورنژاد از مازندران، در 38 کیلو گرم امیرمنصور قمی از مازندران، در47 کیلو گرم بهنام سرابی از تهران، در 59 کیلو گرم سهراب بابایی از خراسان رضوی، در 73 کیلوگرم محمدابراهیم حسینی از کرمانشاه با برتری برابر حریفان خود به عنوان قهرمانی دست یافتند.
رقابتهای کشتی خردسالان با شرکت هزار و70 کشتی‌گیر و مربی در قالب 33 تیم از 32 استان کشور روز یکشنبه به مدت 3 روز برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها