قرار است صورت نیکلاس کیج به صورت یک اثر بادی در قلعه بزرگی که «نیکلاس کیج در یک قفس» نام دارد قرار گیرد تا مردم بتوانند به او مشت بزنند.
کد خبر: ۸۱۸۹۸۱
نیکلاس کیج در قلعه بادی

نیکلاس کیج سال‌ها پیش از جهان بازیگری فراتر رفت و تبدیل به پدیده‌ای بزرگ در اینترنت شد. از رخدادهای اینترنتی که به نوعی او را در بر می‌گرفتند می‌توان به قرار گرفتن تصویر صورتش در معادله فیبوناچی و کات کردن صورتش روی چهره تمام شخصیت‌های سریال «بازی تاج و تخت» در اینترتنت اشاره کرد.

حالا هم قرار است او وارد جهان بازی‌های نرم و بادکردنی شود و تصویری غول‌آسا از صورتش درون یک قفس بزرگ قرار بگیرد که در واقع یک قلعه بادشدنی است.

خالقان این قلعه بزرگ درباره‌اش می‌گویند: «مردم می‌توانند وارد این قلعه بادی شوند و به نیکلاس کیج مشت بزنند. آن‌ها می‌توانند نیکلاس کیج را بغل کنند، اما هیچ‌کس هرگز نخواهد توانست نیکلاس کیج را شکست دهد. در طول تاریخ دراز اینترنت، ما دیدیم که نیکلاس کیج قاطی می‌کند و تبدیل به هر کس دیگری می‌شود، اما تا به حال نیکلاس کیج را در یک قفس ندیده بودیم.»

این سازه که قرار است در سراسر جهان برابر دوستداران کیج قرار بگیرد، اول راهی فستیوال موسیقی «شکوه در استرالیا» خواهد شد. «هانگری کسل» که نام شرکت خالقان این قلعه بزرگ است، پیش از این نیز سر لیونل ریچی خواننده مشهور را در ابعاد غول‌آسا درست کرده بودند و گروه مسئول ابرپروژکتور «لیزر کت» بودند.

این گروه علاوه بر این مردم را تشویق کرده تا عکس‌های خودشان را بفرستند تا چهره آنها در اینترنت با نیکولاس کیج عوض شود و به این ترتیب از فیلم معروف او یعنی «Face Off» یا «تغییر چهره» محصول ۱۹۹۷ که در کنار جان تراولتا ظاهر شده بود، تجلیل کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها