علی لدنی، تهیه‌کننده سریال تاریخی «معمای شاه» از بیشتر شدن قسمت‌های این سریال خبر داد و گفت: در ابتدا قرار بود معمای شاه در 50 قسمت ساخته شود، اما بتازگی اعلام کردند که تعداد قسمت‌ها را افزایش دهیم و آن را به 80 قسمت برسانیم؛ البته احتمال این‌که تعداد قسمت‌های سریال به صد قسمت هم برسد، وجود دارد.
کد خبر: ۸۱۸۸۷۵

لدنی به ایسنا گفت: گروه سازنده معمای شاه همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون بیش از 75 درصد از کل کار ضبط شده است. گروه سازنده اکنون مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به سال 1317 تا 1338 هستند و فکر می‌کنم تا یک سال دیگر کار تصویربرداریمان طول بکشد. در حال حاضر گروه سازنده به شکل فشرده و شبانه‌روزی مشغول به کار هستند و هیچ تعطیلی در روند کار نداریم، حتی عید سعید فطر هم گروه سازنده کار را تعطیل نکردند.

لوکیشن بعدی سریال «معمای شاه»، شهر قم خواهد بود که فکر می‌کنم مهرماه به این شهر سفر کنیم. همچنین یک بخش خارجی در داستان داریم که به احتمال زیاد به پاریس برویم. خودمان اواسط پاییز یا اوایل زمستان را برای سفر خارجی در نظر گرفته‌ایم.

محمدرضا شریفی‌نیا، نرگس محمدی، گوهر خیراندیش، جمشید مشایخی، یوسف صیادی و امیریل ارجمند از بازیگرانی هستند که اکنون مقابل دوربین محمدرضا ورزی ایفای نقش می‌کنند. ممکن است تا پایان تصویربرداری طی یک سال آینده بازیگران دیگری هم به کار اضافه شوند.

معمای شاه در ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی در حال ساخت است. این سریال داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. در معمای شاه، ۱۶۰۰ بازیگر حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها