کارمند راه‌آهن شهرستان قائمشهر به طرز مرموزی در خانه‌اش به قتل رسید و کارآگاهان جنایی این شهر تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۸۸۴۰

به گزارش جام‌جم، شامگاه 25 تیر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان قائمشهر تماس گرفت و از زخمی شدن برادرش خبر داد. ماموران انتظامی دقایقی بعد به خانه‌ای در خیابان تهران این شهر که محل درگیری بود، اعزام و متوجه شدند مرد 34 ساله‌ای با ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده و وسایل خانه نیز به هم ریخته است.

مرد زخمی به بیمارستان و برادر وی به اداره جنایی پلیس آگاهی منتقل شد.

همزمان با شروع تحقیقات، یکی از مسئولان بیمارستان به ماموران خبر داد مرد جوان بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است. برادر مقتول در اظهاراتش گفت: عصر روز حادثه چند بار با تلفن خانه و همراه برادرم ـ محمد ـ تماس گرفتم که او پاسخگو نبود. برادرم در راه‌آهن شهرمان کار می‌کرد. با همکارانش تماس گرفتم که گفتند او به خانه رفته و حالش خوب بوده است. با شنیدن این حرف‌ها نگران برادرم شدم و به سمت خانه‌اش به راه افتادم که مشاهده کردم در خانه نیمه باز است. چند بار برادرم را صدا زدم، اما کسی پاسخگو نبود. با ورود به خانه‌اش دیدم او غرق در خون کف اتاق افتاده و به‌سختی نفس می‌کشید. با صدای فریاد‌های کمک‌خواهی‌ام همسایه‌ها سر رسیدند و دقایقی بعد هم پلیس آمد. برادرم با کسی اختلافی نداشت و به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد. در این مرحله از تحقیقات، ماموران در پرس‌وجو از همسایه‌‌ها اطلاع یافتند مقتول فرد آرامی بوده و کسی با او اختلافی نداشته و شب حادثه نیز کسی متوجه ورود فرد غریبه‌ای به خانه مرد همسایه نشده و نمی‌دانند قاتل چه کسی است. با وقوع این جنایت، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از قتل کارمند راه‌آهن و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها