تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران در رقابت‌های گرند اسلم ژاپن(انتخابی المپیک) برابر نماینده رژیم صهیونیستی حاضر نشد.
کد خبر: ۸۱۸۸۳۶

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی «الف» ساحلی متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی در شرایطی که امید زیادی برای صعود به مراحل بالا داشت در قرعه‌کشی این رقابت‌ها در دیدار نخست به نماینده رژیم صهیونیستی خورد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رقابت با این تیم نشد.

این مسابقات که در شهر یوکوهاما برگزار می‌شود، امتیاز کسب سهمیه المپیک دارد و برای والیبال ساحلی ایران کسب امتیاز در این رقابت‌ها اهمیت زیادی داشت.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز با ترکیب صابر هوشمند و عباس پورعسگری در این رقابت‌ها شرکت کرده بود که در نخستین مسابقه به مصاف تیم فرانسه رفت و 2 بر یک با امتیازات 21 بر 16، 12 بر 21 و 5 بر 15 مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

سومین برد مزینی در جهانی اسنوکر

در ادامه رقابت‌های اسنوکر زیر 21 سال جهان، سیاوش مزینی موفق به کسب سومین پیروزی شد و تحویلداری نیز با قبول پنجمین شکست متوالی، از صعود به دور بعد بازماند.

به گزارش سایت فدراسیون، در ادامه مسابقات اسنوکر زیر ٢١ سال جهان که در بخارست رومانی در جریان است سیاوش مزینی از گروه E این مسابقات و در سومین بازی خود در مرحله گروهی مقابل ویلیوس شولت از لیتوانی 4 بر صفر پیروز شد.

وی که پیش از این مقابل حریفانی از کشورهای رومانی و مصر به پیروزی رسیده بود، در ادامه این رقابت‌ها به مصاف حریفی از ایرلند خواهد رفت.

ارسلان تحویلداری، دیگر نماینده اسنوکر ایران در این رقابت‌ها نیز در گروه D این مسابقات و در پنجمین بازی گروهی خود با نتیجه 4 بر 3 مقابل حریف خود از اتریش باخت.

او پیش از این با ارائه یک نمایش ضعیف مقابل حریفان خود از کشورهای فرانسه، ایرلند، رومانی و نیوزیلند نیز شکست خورده بود تا شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی از دست بدهد.

استامبولی در پاری‌سن‌ژرمن

بنجامین استامبولی، هافبک فرانسوی تاتنهام انگلیس با قراردادی شش میلیون پوندی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

به گزارش ساکرنت، این بازیکن سال گذشته با قراردادی 7/4 میلیون پوندی از مونت‌پلیه فرانسه به تاتنهام پیوست و 12بار برای این تیم به میدان رفت.

استامبولی 24 ساله که با قراردادی پنج‌ساله به جمع شاگردان لوران بلان پیوست، در این باره گفت: خیلی خرسندم و افتخار می‌کنم که عضوی از خانواده پاری‌سن‌ژرمن شدم. از این لحظه به بعد فقط روی آمادگی خودم تمرکز می‌کنم.

قصد نداشتم فقط پس از گذشت یک سال لیگ برتر انگلستان را ترک کنم، اما وقتی باشگاهی با ویژگی پاری‌سن‌ژرمن خواستار به خدمت گرفتن شما می‌شود، تصمیم‌گیری برایتان به میزان زیادی سهل‌تر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها