احمد نجفی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» با اعلام خبر پایان مراحل فنی این اثر، از تولید موسیقی فیلم توسط ارکستر سمفونیک اوکراین خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۷۷۹

احمد نجفی، بازیگر سینما و تلویزیون که در عرصه تهیه‌کنندگی آثار سینمایی نیز فعالیت‌هایی دارد، در ارتباط با آخرین مراحل تولید فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به فارس گفت: با توجه به این که 90 درصد از مراحل فیلمبرداری این اثر در اوکراین انجام شده است، تصمیم گرفتیم بعد از پایان مراحل فنی فیلم، برای ساخت موسیقی آن نیز سراغ ارکستر سمفونیک اوکراین برویم.

نجفی درباره زمان پیش‌بینی شده برای اکران این فیلم اظهار کرد: در این زمینه نظر پخش‌کننده فیلم برای ما اهمیت دارد، ولی به طور کلی با توجه به زمان مشخص شده برای اکران برخی از آثار دیگر همچون فیلم محمد(ص) و تاثیر آنها بر میزان فروش بقیه فیلم‌ها، سعی می‌کنیم فیلم «من یک ایرانی‌ام» را قبل یا بعد از اکران آن اثر، روانه پرده سینماها کنیم.

این بازیگر - تهیه کننده با اشاره به کم‌توجهی مسئولان و داوران جشنواره فیلم فجر به آثاری مثل «من یک ایرانی‌ام» که دغدغه هویت ملی را دارند، گفت: متاسفانه در چند سال گذشته، آثاری که پیرامون موضوعات تلخ یا خیانت ساخته شده‌است، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل فیلم ما که بیشتر دنبال احیای غیرت و هویت ملی است، چندان مورد توجه آنها قرار نمی‌گیرد و ما نیز اصراری برای حضور کارمان در این جشنواره نداریم.

بازیگر نقش «کارآگاه علوی» با گلایه از برخوردهای شخصی برخی مدیران با فیلم او و حمایت نکردن سازمان‌های دولتی از تولید فیلم «من یک ایرانی‌ام» اظهار کرد: برخی از نگاه‌های شخصی باعث شده نسبت به فیلم ما ظلم شود و اثری که در ارتباط با یک موضوع ملی است، بعد از پیگیری‌های فراوان فقط بتواند 5 درصد از بودجه خود را از طریق بنیاد سینمایی فارابی تامین کند و بقیه آن از هزینه‌های شخصی تامین شود.

فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج با بازی علیرضا حیدری، قهرمان کشتی کشورمان است که با نگاه ملی و با محور مهاجرت ساخته شده است و سعی کرده تفاوت‌های میان دو نگاه قبل و بعد از مهاجرت را به تصویر بکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها