رئیس اداره ارشاد استان تهران از آغاز نظارت جدی بر چاپخانه‌ها در دو ماه باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:‌ این نظارت برای مقابله با چاپ برندهای غربی روی نوشت‌افزار‌های ایرانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۷۷۷

برزین ضرغامی، رئیس اداره ارشاد استان تهران، از جدی‌تر شدن نظارت این اداره بر واحدهای چاپی در دو ماه باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و به تسنیم گفت:‌ اواسط تابستان از جمله زمان‌هایی است که به‌دلیل فعالیت‌های خاص چاپخانه‌ها نظارت بیشتر و جدی‌تری انجام می‌شود.

او ادامه داد: از آنجا که در این دو ماه چاپخانه‌های متعددی در سراسر کشور بویژه تهران به چاپ نوشت‌افزار و دفاتر اقدام می‌کنند،‌ نظارت‌هایی برای مقابله با چاپ برندهای غربی و معارض با فرهنگ ایرانی و اسلامی روی این نوشت‌افزار‌ها انجام می‌شود.

ضرغامی اظهار‌ کرد:‌ خوشبختانه طی دو سال گذشته حرکت‌‌های خوبی برای گسترش تولید محصولات و نوشت‌افزارهای ایرانی و اسلامی در ایران انجام شده که سیاست‌های سلبی،‌ ایجابی و حمایتی در این زمینه بسیار تأثیرگذار بوده است. بر این اساس وزارت ارشاد‌ به چاپخانه‌ها اعلام کرده است اجازه انتشار نوشت‌افزار‌هایی با برند‌های غربی را ندارند و در صورتی که از این امر سرپیچی کنند، متخلف شناخته خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها