سفر لیونل مسی به کشور گابن که برای حضور در مراسم آغاز ساخت یک ورزشگاه در این کشور صورت گرفته، حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۱۸۷۵۸
رئیس جمهوری که راننده ستاره بارسلونا شد + عکس

ستاره بارسلونا که در حال حاضر در تعطیلات پیش از فصل به سر می‌برد و به زودی خود را برای حضور در تمرین‌های تیمش آماده می‌کند،‌ به دعوت رییس جمهور گابن و برای مراسم آغاز ساخت ورزشگاه پورت جنتیل به این کشور سفر کرده است.

در حالی که بارسلونا اوایل هفته آینده برای حضور در تور پیش فصل خود در آمریکا به این کشور سفر می‌کند، مسی سفر تعجب‌برانگیزی به کشور گابن داشته است. کشوری که تلاش می‌کند حضور موفقیت‌آمیزی در جام ملت‌های آفریقا در سال 2017 داشته باشد.

اتفاق جالبی که در ورود مسی به کشور گابن رخ داد این بود که علی بونگو بوندیمبا رییس جمهور این کشور پس از اینکه شخصا به استقبال مسی در فرودگاه رفته بود، با اتومبیلش ستاره بارسلونا را سوار کرد و به نوعی نقش راننده مسی را تا رسیدن به محل احداث ورزشگاه بر عهده گرفت.

رییس جمهور گابن درباره حضور مسی در کشورش گفت: چند سال پیش که در بارسلونا بودم مسی را دیدم. همان زمان او به من گفت یک روز به کشور من خواهد آمد و لیبرویل را از نزدیک می‌بیند. این قولی بود که مسی به من داد و به نظر من او مردی است که با انجام این کار نشان داد روی حرف خود می‌ایستد.

با وجود اینکه رییس جمهور گابن علت سفر مسی به این کشور را تنها قولی که چند سال پیش داده بود می‌داند مجله فرانس فوتبال ادعا کرده که مهاجم بارسلونا برای سفر به این کشور غرب آفریقا نزدیک به 2.4 میلیون پوند دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، ساموئل اتوئو و دکو هم‌بازی‌های قدیمی مسی در بارسلونا کمک کرده‌اند که این مهاجم آرژانتینی نخستین سفر خود را به گابن انجام دهد و بتواند برقراری ارتباط با رییس جمهور کشور داشته باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
لیونل مسی این همه پول را میخواد چیكار؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها