جام جم ورزشی: مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: پیکانی‌ها فوتبال بازی نمی‌کردند و بازیکنانش بی‌تربیت بودند.
کد خبر: ۸۱۸۶۷۵
فخرالدینی: یکسری «بچه»  آرزو داشتند از نزدیک ما را ببینند

میلاد فخرالدینی در مورد شکست یک بر صفر استقلال مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی و اینکه استقلال بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت، گفت: در فصل بدنسازی قرار داریم و بازیکنان از آمادگی به دور هستند و نمی‌توانیم کارهایی که مدنظر است، انجام دهیم. تلاش مجموعه این است که با تمرینات بیشتر به هماهنگی لازم برسیم.
وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پیکان تصریح کرد: بازیکنان پیکان خشن بازی می‌کردند و با توجه به این شرایط، اگر دو بازی در لیگ انجام دهند، همه بازیکنانش اخراج خواهند شد. آنها فوتبال بازی نمی‌کردند و اگر اشتباه نکنم، 20 بازیکن‌شان از داور کارت زرد گرفتند.
مدافع - هافبک استقلال خاطرنشان کرد: یکسری «بچه» مقابل استقلال بازی می‌کردند و دوست داشتند از نزدیک ما را ببینند! به غیر از احمد آل‌نعمه که بزرگتر تیم بود و البته حرفی هم نمی‌زد، سایر بازیکنان پیکان روی هم 10 بازی در لیگ ندارند و تا قبل از بازی، دوست داشتند بازیکنان استقلال را از نزدیک ببینند. پیکانی‌ها فوتبال بازی نمی‌کردند و بازیکنانش بی‌تربیت بودند. تیم‌شان هم تیم ضعیفی بود.
فخرالدینی در پایان گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اینکه قرار بود بخشی از مطالبات بازیکنان فصل گذشته استقلال از سوی باشگاه پرداخت شود، گفت: کاری به بازیکنان دیگر ندارم اما حدود 13،14 روز پیش علی نظری جویباری قول داده بود پولم را پرداخت کند اما خبری نشده است. در حال حاضر هم خبری از پول نیست و همچنان قول می‌دهند که پرداخت می‌شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها