جام جم ورزشی: نیمار پس از آن جنجال بزرگ در رقابت های کوپا آمریکا اکنون تعطیلات آرامی را در آمریکا سپری می کند.
کد خبر: ۸۱۸۶۴۴
نمایی از زندگی لوکس نیمار +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، او در دیدار با کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا به دلیل درگیری با بازیکن کلمبیا و همچنین داور دیدار به چهار جلسه محرومیت از ادامه همراهی تیمش روبرو شد تا به همین دلیل زودتر از موعد مقرر شیلی محل برگزاری رقابت ها را ترک کند و راهی تعطیلات شود. اکنون برزیلی ها به دلیل آن رفتار از او خیلی عصبانی هستند. نیمار بدون توجه به همه انتقادات اکنون در آمریکا به سر می برد و تعطیلات بسیار خوب و البته لوکسی را هم پشت سر می گذارد. این بازیکن 24 ساله که دو فصل پیش از سانتوس به بارسلونا پیوست یکی از پردرآمدترین بازیکنان دنیا به شمار می رود. نیمار در این سن کم یک زندگی بسیار شاهانه و لوکس دارد. در واقع او از خرید هیچ چیز دریغ نمی کند. این ستاره برزیلی بارسلونا علاوه بر داشتن املاک بسیار زیاد در کشورش برزیل صاحب کشتی تفریحی، هلیکوپتر اختصاصی و همچنین انواع اتومبیل های گران قیمت نیز هست.

به گزارش تی اس ام پلی ، نیمار هم اکنون در بارسلونا در یک ویلای اجاره ای زندگی می کند که مبلغ اجاره آن ماهیانه بالغ بر 950 میلیون تومان است.

البته نیمار در کنار این زندگی لوکس یکی از نیکوکارترین فوتبالیست های دنیا به شمار می رود و در طول سال مبالغ کلانی را صرف امور خیریه می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها