فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق مسلحی که اقدام به سرقت مسلحانه از یک موسسه مالی و اعتباری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۵۴۹
سارق مسلح موسسه مالی دستگیر شد

به گزارش جام‌جم، سردار محمود میرفیضی گفت: ساعت 13 و 18 دقیقه روز پنجشنبه، فردی با حضور در یکی از شعب موسسه مالی و اعتباری در شاهرود، اقدام به سرقت مسلحانه بیش از 30 میلیون تومان وجه نقد از این شعبه کرده و بلافاصله از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام سرقت مسلحانه به پلیس 110 و هماهنگی فرماندهی انتظامی استان سمنان با مرکز فرماندهی و کنترل این استان در خصوص شناسایی و دستگیری سارق در استان‌های همجوار، اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم توسط عوامل انتظامی شهرهای منتهی به استان سمنان، در استان گلستان اجراء شد.

سردار میرفیضی گفت: پس از اجرای طرح در مسیرهای مختلف راه‌های استان، سرانجام ساعت 15 همان روز، با اقدام سریع و بموقع ماموران انتظامی کلانتری 14 جلین، خودروی سارق در محور توسکستان توسط یکی از واحدهای گشتی مشاهده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی اضافه کرد: متهم که متوجه شد توسط پلیس محاصره شده است، با رها کردن خودرو و وجوه سرقتی، اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و عملکرد سریع یکی از عوامل گشتی پلیس شهرستان، مهار و دستگیر شد.پس از دستگیری متهم، در بازرسی از خودروی پراید متعلق به سارقان تمامی وجوه به سرقت رفته، کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمیدرضا فرزبود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
عوامل و پرسنل محترم پاسگاه از شما تشكر و قدردانی می نمایم بابت . خسته نباشید

نیازمندی ها