عاملان قتل پسر جوان پس از رضایت اولیای دم و آزادی از زندان، در پارک دوکوهه مرتکب جنایت دیگری شدند.
کد خبر: ۸۱۸۴۷۱

به گزارش جام‌جم، ساعت سه بامداد جمعه ماموران کلانتری تهران‌نو در جریان درگیری در پارک دوکوهه در اتوبان شهید دوران قرار گرفتند. با حضور ماموران مشخص شد، جوانی به نام مجید 31 ساله در جریان درگیری با ضربه چاقو بشدت مجروح شده است. مجید به بیمارستان منتقل شد و دو ساعت بعد بر اثر شدت جراحات جان باخت.

تحقیقات در محل درگیری نشان داد، ضاربان دو پسر جوان بوده که خود نیز مجروح شده بودند. در ادامه هویت متهمان به نام‌های حمید و خسرو شناسایی شد. دو متهم سال 90 دوست خود را در خانه‌ای در شرق تهران خفه کرده و پس از دستگیری محاکمه شدند. حمید با رای دادگاه به قصاص محکوم و همدستش نیز یک سال بعد از زندان آزاد شد. این در حالی بود که فروردین امسال حمید در یک قدمی چوبه دار با رضایت اولیای دم از مرگ حتمی نجات یافت.

او 3 ماه پس از آزادی، دوباره مرتکب جنایتی دیگر با همدستی خسرو شده بود.

با ردیابی‌های پلیسی حمید در بیمارستان شناسایی و همان روز دستگیر شد. او پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و گفت با همدستی خسرو مرتکب این جنایت شدند.

خسرو هم ظهر روز حادثه شناسایی و در خانه‌اش دستگیر شد.

متهمان در بازجویی‌های تخصصی به درگیری با مقتول اعتراف و انگیزه درگیری را «چشم تو چشم شدن» عنوان کردند.

آنها گفتند: هنگام خروج از پارک با مقتول و دوستش چشم تو چشم شدیم و به این بهانه درگیری بین دو طرف شروع شد. آنها چاقو آوردند و ما هم از داخل خودرو چاقو و قمه آورده و یکی از آنها را مجروح کردیم.

خسرو هم در بازجویی‌ها اظهار کرد: شب حادثه من و حمید برای تفریح به پارک آمده بودیم. مقتول و دوستش نیز همراه دختر جوانی آنجا بودند. وقتی چشم در چشم شدیم، مقتول تصور کرد ما به دختر جوان متلک گفته ایم. به همین خاطر آن دختر را به داخل خودرو برد و با گزنه به سمت ما آمد. وقتی درگیر شدیم از ماشین چاقو و قمه برداشته و چند ضربه به پسر جوان زدیم. تصور نمی‌کردیم این ضربات باعث مرگ او شود. ضربه مرگبار را حمید به مقتول زد.

متهمان پس از بازجویی در دادسرای جنایی با قرار بازداشت توسط قاضی سعید احمدبیگی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها