باران شدید در جاده چالوس باعث وقوع سیل شد.فرماندار کرج از احتمال افزایش قربانیان این حادثه خبر داد و گفت: مفقود شدن یک عروس و داماد از جمله گزارش های مردمی است که این موضوع احتمال مفقود الاثر شدن تعداد بیشتری را دراین حادثه بیشتر کرده است .
کد خبر: ۸۱۸۳۱۳
سیل در ارتفاعات جاده چالوس - مرکز البرز +فیلم

به گفته فرماندار کرج، سیلاب دیشب در جاده چالوس 20 خودروی سواری را با خود برده است. ایرانی با بیان اینکه بیشترین تلفات مربوط به روستای سیجان است افزود: شب گذشته یکطرفه بودن جاده چالوس امدادرسانی به حادثه دیدگان را با مشکل مواجه کرد.

همچنین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیدا شدن جسد 10 نفر از هموطنانمان که در توفان شب گذشته جان خود را از دست دادند خبر داد.

ناصرچرخ ساز گفت: طی بارش‌های روز گذشته در کشور که در 10 استان به وقوع پیوست شاهد خساراتی در استان‌های البرز و تهران و قزوین بودیم که در مجموع تا این لحظه تیم‌های جستجو اجساد 10 نفر از هموطنانمان را پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای نجات همچنان در حال جستجو، ‌نجات و امداد هستند افزود: شب گذشته به علت تاریکی هوا و قطع برق عملیات امداد رسانی به کندی پیش می‌رفت اما از طلوع آفتاب امروز صبح تیم‌های امداد رسانی به سرعت عملیات امداد را آغاز کردند.

چرخ ساز گفت: در استان البرز جسد سه نفر، استان تهران شش نفر و قزوین یک نفر از هموطنانمان پیدا شده و با گزارش‌هایی که در زمینه مفقود شدن هموطنانمان در میان گل و لای داشتیم احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

وی افزود: در حادثه ریزش تونل کن در جاده امامزاده داود شاهد بسته شدن این مسیر بودیم اما با حضور نیروهای امدادی هموطنانمان تا ساعت پنج صبح در این محور نجات یافتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
۰
۰
فقط باید به حال این ملت بیچاره گریه كرد كه چنین مدیرانی دارند
هوشمند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
چهار نفر از اعضای خانواده دوستم از جمله دو خواهر مادر وخواهر زادش تو این حادثه كشته شدن هیچ كس داغ دل این بازماند رو نمیفهمه
پلرودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
۰
۰
این مصیبت رو به تمام مردم ایران تسلیت میگم.وقتی به این فكر میگنم كه اونا لحظه مرگ چه حالی داشتن,اعصابم بهم میریزه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
سلام وباتسلیت به خانواده های داغدار واینكه همه ما را در غم خود شریك بدانید خیلی متاثر شدم وبغض كردم به خاظر اون عروس و داماد جوان اما باید گفت دوستان از دولت و مدیران گلگی بیخود نكنید با طبیعت نمیشه جنگید وهیچوقت هم اینگونه حوادث خبر نمیدهد این همه اعلام كدند در كنار و حریم رودخانه ها چادر نزنید خطر نا ك است و خطر وجود سیل وجود دارد اما توجه نكردند

نیازمندی ها