فرماندار تهران از مرگ ۶ شهروند در طوفان و سیل روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۲۴۳
۶ کشته در طوفان و سیل تهران / دستور بررسی خسارات توسط دستگاه ها

موضوع طوفان تهران ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در محل اتاق جلسات فرمانداری تهران با حضور مدیران و مسئولان پایتخت و ریاست عیسی فرهادی فرماندار تهران مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار تهران در این جلسه گفت: ۱۳ روستای کن سولقان در حادثه طوفان تهران متاثر از حادثه شدند. همچنین با توجه به تعطیلی روز گذشته جمعیت فراوانی در این منطقه وجود داشت و بیش از ۶ هزار خودروی شخصی به مسافت ۲۰ کیلومتر ترافیک جاده ای داشتیم. باران روز گذشته ۳ کیلومتر سیلاب را تا قبل از تونل سولقان به همراه داشت که موجب قطع برق شد.

وی افزود: هرچند جاده امامزاده داوود (ع) مرمت شده اما به دلیل باریک بودن جاده امکان دید رانندگان نبود و بخشی از جاده را سیلاب و ریزش کوه از بین برد. پس از تماس هادی رحمتی رئیس مدیریت بحران استان تهران و دکتر احمد صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران به سرعت تیم های امدادی و پلیس، برق و اورژانس در محل حاضر شدند که خدمات دهی خوب بود.

فرماندار تهران اظهار داشت: ساعت ۱.۵ شب جاده باز شد اما به دلیل تاریکی و قطعی تلفن خانه ها نمی دانستیم بالای منطقه کن چه خبر است. برای همین تا نماز صبح به همه روستاهای کن سر زدیم تا مشکلی رخ نداده باشد. زنی ۳۵ ساله بود که به دلیل آوار دیوار جان خود را از دست داده است و همچنین تاکنون ۵ جسد توسط امدادگران از رودخانه گرفته شده است.

فرماندار تهران اعلام کرد: وضعیت برق و راه منطقه عادی است و دستگاه های متولی باید تا ۷۲ ساعت آینده تمامی خسارات را برآورد کنند. همچنین بنیاد مسکن باید هر ۱۳ روستای منطقه را تحت پوشش خود قرار دهد. ترمیم جاده های روستایی و پاکسازی جاده ها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها