وزیر کشور فردا برای پاسخ به سئوالات هفت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس حضور می‌یابد.
کد خبر: ۸۱۸۲۲۹
وزیر کشور برای پاسخ به سوال ۷ نماینده به مجلس می آید

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به ادامه بررسی دستور کارهای قبلی می‌پردازند و برخی وزرا و مسئولان اجرایی نیز برای پاسخ به سئوالات نمایندگان در این کمیسیون‌ها حضور می‌یابند.

کمیسیون اصل ۹۰ در جلسه روز سه‌شنبه (۳۰ تیرماه) با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به بررسی پرونده‌های مطرح شده در این کمیسیون در ارتباط با وزارت ورزش و جوانان و نیز میزان تحقق وعده‌های وزیر در هنگام رای اعتماد می‌پردازد.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نیز فردا (سه‌شنبه) با سفر به استان آذربایجان شرقی، از دانشگاه‌های این استان بازدید خواهند کرد؛ در این سفر معاونان وزرای علوم و آموزش و پرورش و نیز معاونان دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای کمیسیون را همراهی می‌کنند؛ کمیسیون آموزش و تحقیقات در نشست روز چهارشنبه خود در تهران، به ادامه بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی می‌پردازد.

اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی در نشست روز سه‌شنبه خود میزبان عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور خواهند بود؛ وی در این نشست به سئوالات هفت نفر از نمایندگان پاسخ می‌دهد.

ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر دستور کارهای این کمیسیون در هفته جاری است.

اعضای کمیسیون اجتماعی نیز فردا (سه‌شنبه) به ادامه بررسی گزارش هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌پردازند.

کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه طرح دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی می‌کند؛ اعضای این کمیسیون همچنین آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را بررسی خواهند کرد.

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در جلسه فردا (سه‌شنبه)، به بررسی آثار افزایش قیمت بنزین با حضور کارشناسان وزارت نفت، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، تاکسیرانی و شهرداری تهران، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس می‌پردازد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا (سه‌شنبه) با حضور در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گزارش آخرین وضعیت طرح تحول نظام سلامت را ارائه می‌کند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس، فردا میزبان رئیس سازمان ملی استاندارد خواهند بود؛ در نشست فردای این کمیسیون، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سئوال جلیل جعفری نماینده مردم خلخال و کوثر درباره موضوع توسعه اماکن ورزشی حضور می‌یابد.

اعضای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز، فردا (سه‌شنبه) به طور مشترک به بررسی طرح صیانت از حریم حجاب و عفاف می‌پردازند.

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نیز فردا میزبان رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواهد بود تا گزارش وضعیت بیماری آنفلوآنزای پرندگان را دریافت کند.

در نشست فردای این کمیسیون، ادامه مواد لایحه حفاظت از خاک نیز بررسی خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها