حجت‌الاســلام‌والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با ارسال پیامی به دکتر محمد سرافراز از ویژه برنامه‌های صداوسیما در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۱۸۱۲۸
قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از برنامه‌های رمضانی رسانه ملی

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، امام جمعه رشت در نامه خود نوشته است:

ماهی که گذشت ماه گشوده شدن درهای آسمان بود ان‌شاءالله ملت شریف ایران از فیوضات کثیر این ماه مبارک به یمن التفات منجی آخرالزمان حضرت مهدی (عج) بهره وافر برده باشند. برخود فرض می‌دانم در پایان ماه صیام از برنامه‌های رمضانی رسانه ملی که با زبان هنر به تبیین آموزه‌های اسلام عزیز،نشر معارف قرآنی و ترویج کرامت انسانی پرداخت، قدردانی کنم. توجه به برنامه‌های قرآنی بویژه پخش زنده ترتیل قرآن‌کریم و تفسیر قرآن مجید، تکریم جایگاه منیع مرجعیت، تبلیغ سبک زندگی اسلامی و ایرانی در برخی از آثار نمایشی، ایجاد بهجت معنوی در قلوب روزه‌داران از طریق پخش برنامه‌های فخیم معارفی و پخش سخنرانی‌های گرانسنگ و برنامه‌های گفت‌وگومحور تاثیرگذار؛ نشان از هوشمندی و وظیفه‌شناسی صداوسیما و نیز دغدغه‌های دینی آن رسانه فخیم است.

ان‌‌شاءالله در سایه الطاف الهی و به پشتوانه برکات رمضان المبارک رسانه ملی در ایفای وظایف خطیر و حساسش در قبال اسلام و قرآن موفق و موید باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها