تیم ملی والیبال فرانسه با شکست صربستان در دیدار نهایی عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۱۸۱۱۰
فرانسه قهرمان لیگ جهانی والیبال شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال سال 2015 که از روز شنبه 26 اردیبهشت ماه با دیدار پرتغال و هلند در سطح دو آغاز شده بود، لحظاتی پیش با پایان دیدار دو تیم فرانسه و صربستان، پس از 64 روز رقابت به پایان رسید.
در دیدار نهایی لیگ جهانی که به میزبانی برزیل در شهر ریودوژانیرو برگزار شد، دو تیم فرانسه و صربستان در یکصد و هفتاد و چهارمین مسابقه لیگ جهانی امسال به مصاف یکدیگر رفتند.
تیم ملی والیبال فرانسه در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر23 صربستان را شکست داد و قهرمان بیست و ششمین دوره لیگ جهانی والیبال شد.
ملی پوشان فرانسه در این مسابقه که هجدهمین مسابقه آنان در لیگ جهانی امسال محسوب می شد، هفدهمین پیروزی و قهرمانی را جشن گرفتند. تنها شکست فرانسه برابر آمریکا در سومین روز دور مقدماتی مرحله نهایی صورت گرفته بود.
تیم ملی والیبال فرانسه که در دور مقدماتی سطح دو، 12 پیروزی برابر تیم های ژاپن، جمهوری چک و کره جنوبی (هر تیم چهار پیروزی) به دست آورده بود، در مرحله نهایی سطح دو نیز در دو مسابقه تیم های آرژانتین و بلغارستان میزبان این مرحله را شکست داد.
این تیم در مرحله نهایی لیگ جهانی نیز موفق به شکست برزیل، لهستان و صربستان شد تا با کسب عنوان قهرمانی جایزه یک میلیون دلاری قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
در دیدار رده بندی نیز تیم ملی والیبال آمریکا موفق به شکست سه بر صفر لهستان شد و مقام سومی را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها