تحقیقات برای یافتن زن جوان و دختر سه ساله‌اش، با کشف جسد آنها در حاشیه شهر «دیر» وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۱۸۰۸۶

به گزارش جام‌جم، صبح پنجشنبه گذشته زن 32 ساله‌ای همراه دختر 3 ساله‌اش از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان دیر خارج شدند و دیگر بازنگشتند. پدر خانواده زمانی که متوجه غیبت طولانی آنها شد با حضور در پلیس آگاهی ناپدید شدن همسر و دخترش را خبر داد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، مشخصات و تصاویر این دو گمشده در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این‌که یک روز بعد از حادثه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد یک زن و یک کودک در کمربندی این شهر خبر داد.

کارآگاهان جنایی به محل موردنظر اعزام و با جسد یک زن و یک کودک روبه‌رو شدند. در ادامه با حضور پدر خانواده در پزشکی قانونی هویت آنها تائید و مشخص شد آنها همان مادر و دختر گمشده هستند.

تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عامل یا عاملان حادثه ادامه دارد.

نقص فنی در پرواز تهران ـ مشهد

هواپیمای بوئینگ 747 هواپیمایی ماهان که تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده بود، پس از 15 دقیقه پرواز به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به تهران شد.

به گزارش ایسنا، پرواز 1035 هواپیمایی ماهان که قرار بود ساعت 12 و 15 دقیقه روز یکشنبه از تهران به مقصد مشهد انجام شود، پس از حدود 20 دقیقه تاخیر، مسافرگیری و فرودگاه مهرآباد تهران را ترک کرد، اما پس از 15 دقیقه پرواز به دلیل آنچه از سوی مسئولان این هواپیمایی خرابی تهویه هوا اعلام شده بود، مجبور به بازگشت به تهران شد.

یکی از مسافران این پرواز درباره وضعیت مسافران گفت: پس از بازگشت به تهران، مسافران این هواپیما برای دقایقی در باند فرودگاه ماندند و سپس از طریق ماشین‌های فرودگاه به سالن ترانزیت منتقل شدند.

۱۸ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودروی سواری و مجروح شدن 18 نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش فارس، حسین درویشی در این باره گفت: ساعت 45 دقیقه بامداد یکشنبه ـ دیروز ـ دو دستگاه پژو 405 و دو دستگاه پراید در اتوبان قزوین ـ زنجان به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند. در این حادثه از 19 سرنشین این چهار خودرو 18 نفر مجروح شده که 13 نفر آنها سرپایی مداوا شدند. پنج نفر از مصدومان نیز به وسیله خودروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها