یزدانی در بند مصدومیت، محمدیان در اوج

پدیده جانشین ستاره می‌شود؟

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در حالی شهریورماه در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد که آسیب‌دیدگی رضا یزدانی به بزرگ‌ترین دغدغه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تبدیل شده است؛ ستاره‌ای که دست‌کم دو هفته باید به استراحت مطلق بپردازد و مشخص نیست سرانجام به رقابت‌های جهانی برسد!
کد خبر: ۸۱۸۰۷۶

به گزارش جام‌جم، رضا یزدانی، دارنده دو مدال طلای جهان که سال گذشته نتوانست در رقابت‌های جهانی ازبکستان سومین طلای خود را کسب کرده و به اصطلاح هت‌تریک کند، بعید به نظر می‌رسد امسال هم به این هدفش دست یابد. او طی روزهای گذشته در حالی با آسیب‌دیدگی مواجه شد که به تشخیص پزشکان دو هفته‌ای را باید به استراحت مطلق بپردازد تا پس از آن درباره شیوه تمرینش تصمیم‌گیری شود و این یعنی این‌که او نمی‌تواند در رقابت‌های جام زیلکوفسکی لهستان که جنبه تدارکاتی جهت شرکت در رقابت‌های جهانی را دارد، شرکت کند.

این ستاره کشتی آزاد که در انتخابی تیم ملی با غلبه بر تمامی حریفانش به عنوان نخست دست یافت؛ در حالی بخت نخست پوشیدن دوبنده وزن 97 کیلوی تیم ملی در رقابت‌های جهانی محسوب می‌شد که با این شرایط ذهن کادر فنی بیشتر متوجه آلترناتیو او یعنی محمدحسین محمدیان شد. کشتی‌گیر جوانی که سال گذشته در رقابت‌های جهانی با کسب مدال برنز در دسته 84 کیلو خود را به عنوان یک پدیده و مدعی معرفی کرد. محمدیان که در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی آسیای امسال در 98 کیلو حضوری قابل قبول داشت؛ هرچند در انتخابی تیم ملی کاری از پیش نبرد، اما او دیروز در رقابت‌های بین‌المللی جام سرکیسیان ارمنستان صاحب مدال طلا شد تا قدری کادر فنی تیم ملی امیدوار نگه دارد.

با این حال هنوز کادر فنی تیم ملی از حضور یزدانی قطع امید نکرده است؛ چراکه رضا لایق، یکی از مربیان تیم ملی در این‌باره گفت: از حالا نمی‌شود گفت که او مسابقات جهانی را از دست می‌دهد یا نه، بلکه باید منتظر بمانیم. یزدانی از ناحیه عضله دوقلو دچار پارگی و خونریزی شده که پزشک عنوان کرده حداقل 15 تا 20 روز باید استراحت کند و نمی‌توان او را در شرایط تمرین قرار داد. وی ادامه داد: هر هفته مصدومیت او را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود که حداقل می‌تواند تمرینات بالاتنه را انجام دهد یا خیر؛ چراکه در زمان بسیار مهمی از لحاظ آماده‌سازی هستیم و نباید فرصت را هم از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها