یکی دیگر از مجروحان حادثه تیراندازی در مرکز نظامی ایالت تنسی آمریکا در اثر شدت جراحات درگذشت و به این ترتیب تعداد قربانیان این حادثه به پنج نفر رسید.
کد خبر: ۸۱۸۰۲۴

به گزارش پایگاه خبری کنگره آمریکا، رندال اسمیت، معاون دوم افسر نگهبان نیروی دریایی در پی شدت جراحات وارده در جریان تیراندازی اخیر در مرکز استخدام نیروی دریایی ایالت تنسی واقع در ایالت آمریکا جان خود را از دست داد.

وی ۲۴ سال و سه فرزند داشت. چهار افسر دیگر نیز اواخر هفته گذشته در حادثه تیراندازی در مرکز نیروی دریایی کشته شدند.

اد رینهولد، مامور مسئول اف‌بی‌آی فرد تیرانداز را «محمد یوسف عبدالعزیز» یکی از شهروندان منطقه شرق تنسی معرفی کرد که در جریان درگیری‌ها کشته شد. تیراندازی در مرکز استخدام نظامی آغاز شد و تا مرکز ذخیره تنسی در فاصله ۹ کیلومتری ادامه یافت.

گفته می‌شود که مهاجم سال گذشته به اردن سفر کرده و شب پیش از حمله نیز پیامکی تلفنی حاوی لینکی به یک حدیث مذهبی درباره «اعلان جنگ» ارسال کرده بود.

پلیس آمریکا ابتدا این حادثه را تروریستی ندانست، اما بعد اطلاعات تازه‌ای را درباره شخص مهاجم و اهداف او منتشر کرد.

در همین رابطه دوستان محمد یوسف عبدالعزیز به رویترز گفتند که او پس از بازگشت از سفر به اردن در سال گذشته از خشم خود درباره مناقشه‌های خاورمیانه از جمله بمباران غزه توسط اسرائیل و جنگ داخلی سوریه صحبت کرده بود. آنها گفتند که او پس از آن سفر سه سلاح از طریق اینترنت خریده و از آنها برای تمرین تیراندازی استفاده می‌کرد. محمد یوسف عبدالعزیز که پدرش فلسطینی بود، در کویت متولد شده، اما بیشتر عمرش را در آمریکا سپری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها