رئیس جمهور در جمع مردم سنندج :

ایران از بغداد و اربیل هم حفاظت می کند

رئیس‌ جمهور گفت: انشاءالله باید خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم.
کد خبر: ۸۱۷۹۰۳
باید خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام‌خمینی(ره) تهران، گفت: این عید را خدمت ملت بزرگوار ایران که در ماه مبارک رمضان به بهترین وجه تکالیف دینی و تکالیف سیاسی خود را به انجام رساندند تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در این مرحله توافق قابل قبول، خوب و مهمی را به دست آوردیم و برای اجرایی شدن این توافقنامه مراحلی را پیش رو داریم.

رئیس‌جمهور گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد و مراجع قانونی کشورها باید آن را تصویب کنند و بعد در نهایت برای اجرایی شدن در مراحل بعدی آماده شود.

رئیس قوه مجریه افزود: انشاءالله باید خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از عوامل مهمی که توانستیم به موفقیت برسیم همدلی و همزبانی دولت و ملت بود و در ادامه راه هم به همین همدلی و همزبانی نیاز داریم.

روحانی افزود: انشاءالله امیدواریم که مردم در این دوره بتوانند شاهد حرکت و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی باشند.

رئیس‌جمهور با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای گفت: در این ماه رمضان مردم ایران علاوه بر قرب به خداوند توانستند اراده خود را بر قدرت‌های جهانی تحمیل کنند و راهی را که انتخاب کرده بودند در اولین مرحله به پایان برسانند.(خبرگزاری صداوسیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها