موسیقی چیز دیگری است. آنها که همنشین و همراه هنرها هستند، پاتوقشان سالن‌های سینمای کوچک هنر و تجربه وگالری‌های مختلف شهر و کتابفروشی‌ها و کافه‌هاست، آنها که خود هنرمند و هنرشناس و منتقد هنری هستند اغلب معترفند موسیقی چیز دیگری است. روان‌تر، ناب‌تر و به‌یادماندنی‌تر است و خود الهام‌بخش دیگر هنرها.
کد خبر: ۸۱۷۶۸۴

عشق‌ها هستند و ترانه‌هایشان، خاطرات و آهنگ‌هایشان و از فیلم‌ها موسیقی آنهاست که به یاد می‌ماند، مثل موسیقی داستان عشق، اشک‌ها و لبخندها، کازابلانکا، قیصر و گوزن‌ها، هامون و ای ایران، دلشدگان و هزار دستان و... موسیقی انگار لحظات را در درون آدمی نشانه‌گذاری می‌کند تا فراموش نشود و همیشه با نوا و صدایی آشنا شنونده را می‌برد به سمت خودش. حتی موفقیت‌های عمومی و آنچه حماسه‌های ملی به آن می‌گویند هم مهم‌ترین نشانه‌اش موسیقی است.

پس معرفی موسیقی و گوش دادن موسیقی کاری است امتحان پس داده و مطمئن برای لذت بردن، آرام شدن یا خوشگذراندن بستگی به انتخاب شما دارد. پالت، گروه جوانی که این روزها شهرت خوبی به‌هم زده است با آلبوم جدیدش دوباره سر زبان‌ها افتاده، آلبوم شهر من بخند با آهنگ‌هایی متنوع مجموعه به نسبت یکدستی است که بیشتر به شادی می‌رود. شعرها، فانتزی در ساختن فضای آهنگ‌ها و تلفیق شیرین و شادش با مایه‌های موسیقی ایرانی از این آلبوم اثری ساخته که حس خوبی در شنونده ایجاد می‌کند.

موسیقی‌هایی هست که فقط باید در ماشین گوش داد و هستند موسیقی‌هایی که اصلاً نمی‌شود در ماشین آنها را گوش داد. برخی مال آرامش و تنهایی در خانه هستند و برخی مخصوص دسته‌جمعی گوش دادن، خوبی شهر من بخند و نوع موسیقی پالت این است که به درد اکثر مواقع و شرایط می‌خورد. هم می‌شود در ماشین آن را شنید و هم به درد شنیدن در خانه و تنهایی یا در کنار دوستان می‌خورد و در هر حال آلبوم‌هایی با چنین کارکرد متنوعی کمتر به دست آدم می‌رسد و به همین دلیل آلبوم اخیر پالت آلبوم کار راه‌اندازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها