بازنشستگانی که حقوق نمی‌گیرند/ آقای سیار در تماس با روزنامه از مسئولان پرسیده چرا حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن به آنها پرداخت نمی‌شود؟
کد خبر: ۸۱۷۵۵۷

بازنشستگان همیشه در انتظار/ آقای کاظمی از تهران نیز از این گله کرده که قرار بود معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی به آنها پرداخت شود، ولی این اتفاق نیفتاده است.

زباله‌ها را جا نگذارید/ یک شهروند از تهران گفته برخی شب‌ها کارگران شهرداری، زباله‌ها را جمع‌آوری نمی‌کنند، به همین دلیل بوی نامطبوع زباله‌ها شهروندان را آزار می‌دهد. او از مسئولان شهرداری خواسته به این موضوع رسیدگی کنند.

به گرانی دامن نزنید/ جمعی از شهروندان یادآور شده‌اند با وجود اعلام دولت مبنی بر گران نشدن قیمت اجناس، چرا دولت قیمت برخی کالاها و اقلام مصرفی را 6 درصد افزایش داده است؟

اپراتورها ناظر می‌خواهند/ یک شهروند از بروجرد در تماس با روزنامه پرسیده آیا نظارتی بر طرح‌هایی که اپراتورهای مختلف برای سیمکارت‌های خود در نظر می‌گیرند، وجود دارد؟

تخریب شبانه/ شهروند دیگری از تهران با روزنامه تماس گرفته و گفته شهرداری منطقه 8 شبانه و بدون هیچ اطلاع قبلی پله‌های آهنی و سنگی مغازه‌های کنار اتوبان رسالت از 16 متری دوم مجیدیه به سمت غرب را تخریب کرده است. او پرسیده آیا این کار آنها توجیه قانونی دارد؟

روی خط 162

وام ازدواج دانشجویی چه شد/ شهروند دیگری گفته پرداخت وام ازدواج دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را که قبلا ثبت‌نام کردند، از پست‌بانک پیگیری کنید.

سهام عدالت به کجا رسید/ یکی از خوانندگان روزنامه از مسئولان خواسته درباره سهام عدالت و این که از چه زمانی خرید و فروش آن آزاد می‌شود، اطلاعاتی منتشر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها