برداشت غیر مجاز ۲۴۴ فقره شارژ تلفن

نگهبان سارق دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری نگهبان سارق با ۲۴۴ فقره برداشت غیر مجاز از حساب یک شهروند در رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۳۶۹
نگهبان سارق دستگیر شد

سرهنگ جعفر علیزاده گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتای شهرستان رباط کریم و اعلام برداشت ۱۵ میلیون ریال از حساب بانکی اش درخواست دادخواهی کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس وارد عمل شده و در تحقیقات اولیه متوجه شدند مبالغ مسروقه برای خرید ۲۴۴ فقره شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته است.

سرهنگ علیزاده گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس توانستند با اقدامات فنی و تخصصی هویت سارق را که نگهبان محل کار شاکی بود شناسایی کرده و در عملیاتی متهم را در رباط کریم دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد، اما پس از مواجهه با اسناد و مدارک ارائه شده از سوی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و و اذعان داشت با سوء استفاده از اعتماد شاکی که کارت عابر و رمز خود را در اختیارش قرار داده بوده، حساب بانکی وی را خالی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ضمن هشدار به شهروندان درباره سهل انگاری و افشای اطلاعات بانکی از ارجاع متهم به مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده خبر داد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها