جام جم ورزشی: آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تصمیم داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم به همین دلیل لیگ قطر را انتخاب کردم.
کد خبر: ۸۱۷۳۴۵
ادینیو: دیگر امکان نداشت در فوتبال ایران بمانم

لوسیانو ادینیو در مورد اینکه چرا تراکتورسازی را ترک کرده است، گفت: من یک فصل بسیار خوب را با تراکتورسازی داشتم، اما حیف شد که قهرمان نشدیم. دوست داشتم در ایران یک قهرمانی باارزش را به‌دست آورم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. واقعیت این است که دیگر امکان نداشت در فوتبال ایران بمانم. از یک طرف بحث شرایط خانوادگی‌ام مطرح بود و از طرفی مسائل فوتبالی در انتخابم تأثیر داشت. با این شرایط ترجیح دادم لیگ قطر را انتخاب کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا امکان دارد دوباره به فوتبال ایران برگردی؟»، خاطرنشان کرد: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و کسی نمی‌تواند درمورد آینده حرف بزند. من روزهای خوبی در فوتبال ایران داشتم، ولی نمی‌دانم که آیا یک روز برمی‌گردم یا خیر. امیدوارم این اتفاق بیفتد، در ضمن باید بگویم که حضور در تراکتورسازی و زندگی در تبریز روزهای خیلی خوبی را برای من رقم زد و این تیم همیشه در قلب من باقی می‌ماند.

ادینیو درمورد حضورش در تیم السیلیه قطر خاطرنشان کرد: این اتفاق برای من یک تجربه جدید محسوب می‌شود. من دوست داشتم در قطر بازی کنم و به این هدف رسیدم. اینجا بازیکنان زیادی از کشورهای مختلف دنیا از جمله برزیل حضور دارند و فکر می‌کنم سطحی بازی‌های لیگ قطر بالا باشد. امیدوارم که در لیگ این کشور هم عملکرد خوبی داشته باشم. من عاشق فوتبال هستم و مطمئناً تلاش خواهم کرد تا جواب اعتماد باشگاه جدیدم را بدهم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها