رئیس هیات نجات غریق غرب مازندران از غرق شدن دختر 14 ساله‌ای در دریا خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۲۰۶

به گزارش ایرنا، حجت‌الله کیمیایی‌راد در این باره گفت: این دختر 14 ساله به نام مهدیه علی‌نیا از شهرستان ساوه همراه خانواده‌اش به رامسر رفته بود.

او شامگاه دو شنبه همراه سه نفر از اعضای خانواده‌اش برای شنا وارد دریا شده بود که به علت توفانی بودن دریا در میان امواج گرفتار و ناپدید شد.

سه عضو دیگر این خانواده هم در میان امواج دریا گرفتار شده و دست و پا می‌زدند که توسط افراد حاضر در محل نجات یافتند.

با گذشت یک روزاز وقوع حادثه امدادگران و غواصان همچنان در تلاش برای یافتن جسد دختر نوجوان هستند.

پلیس در تعقیب عاملان انتشار شایعه قتل زنی در اندیمشک

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از شناسایی و تعقیب قضایی عوامل انتشار شایعه قتل یک زن جوان اهل این شهرستان در شبکه‌های مجازی خبر داد.

به گزارش فارس، صادق جعفری‌چگنی با تکذیب خبر قتل یک زن جوان اهل این شهرستان توسط برادرش که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: پرونده عوامل نشر این شایعه که از چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، در این دادسرا تشکیل و تحقیقات و اقدامات اولیه برای شناسایی عوامل این اقدام در حال انجام است.

این در حالی است که این جنایت در یکی از شهرستان‌های همجوار اندیمشک رخ داده بود. با افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بدون انجام هرگونه تحقیق و آگاهی نسبت به یک موضوع اقدام به تولید و بازنشر اکاذیب از سامانه خود به سامانه‌های دیگر می‌‌کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دستگیری سارقان 80 راس گوسفند و بز

سارقان 80 راس گوسفند و بز در مورچه خورت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در این باره گفت: ماموران این فرماندهی دو روز پیش هنگام گشتزنی در اطراف یک پمپ بنزین بین راهی در محور مورچه‌خورت به یک خودروی سواری مشکوک و با گرفتن مشخصات سرنشینان متوجه هویت واقعی متهمان شدند.

در بازجویی‌ها مشخص شد افراد دستگیر شده چهار سارق احشام بوده‌اند. آنها با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند 80 راس گوسفند و بز را که 40 میلیون تومان ارزش داشته، دزدیده‌اند.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

سقوط مرگبار سنگ‌های گرانیتی

سقوط سنگ‌های گرانیتی از روی تریلر حامل این سنگ‌ها روی دو مرد، به کشته شدن آنها منجر شد.

به گزارش ایسنا، حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی در این باره گفت: عصر دوشنبه حادثه سقوط سنگ‌های گرانیتی روی دو مرد در کیلومتر 25 جاده جلفا ـ سیه‌رود به سامانه 115 اورژانس گزارش شد. امدادگران با حضور در محل مشاهده کردند راننده تریلر و همراهش در این حادثه کشته شده‌اند.

امدادگران اجساد این دو مرد 32 و 47 ساله را از زیر سنگ‌هایی که بر سرشان آوار شده بود، بیرون کشیدند.

با تحقیق از شاهدان حادثه مشخص شد این دو مرد در حال جابه‌جایی سنگ‌های گرانیتی روی تریلر بودندکه ناگهان سنگ‌ها روی آنها سقوط کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها