راز زن جوان که با همدستی برادرزاده همسرش، نقشه قتل شوهر خود را طراحی و اجرا کرده بود در جریان ردیابی‌های پلیس فاش شد.
کد خبر: ۸۱۷۲۰۵

به گزارش جام‌جم، دوازدهم تیر امسال مردی در کیلومتر 25 شهر یاسوج با پاترول سوخته‌ای رو‌به‌رو شد که درصندلی عقب آن جسدی قرار داشت. پس از تماس این مرد با پلیس کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حاضر و پس از بررسی‌های اولیه با چند کبریت سوخته و لکه‌های خون رو‌به‌رو شدند.

در معاینه جسد سوخته نیز معلوم شد از مرگ مرد میانسال ساعاتی می‌گذرد اما مدارک هویتی او به دست نیامد. در این مرحله از تحقیقات ماموران با استعلام از پلیس راهور توانستند هویت مالک پاترول سوخته و نیز هویت مقتول را شناسایی کنند.

همسر مقتول با احضار به پلیس آگاهی گفت: از مرگ شوهرم خبر نداشتم. او شب حادثه برای دیدن یکی از دوستانش خانه را ترک کرد و بازنگشت تا این‌که در تماس پلیس با خانه‌مان متوجه شدم شوهرم به قتل رسیده است. در حالی که این زن هر گونه دخالتی در مرگ شوهرش را انکار می‌کرد، اوایل این هفته ماموران با کسب سرنخ‌هایی متوجه شدند شبی که مقتول طبق ادعاهای همسرش خانه را ترک کرده، چند نفر از همسایه‌ها دیده‌اند که یک خودروی پراید او را از مقابل خانه‌اش تعقیب می‌کرده است. همین سرنخ کافی بود تا پلیس پرده از راز این جنایت هولناک بردارد. در این مرحله و با به دست آوردن مشخصات راننده پراید، او که برادرزاده مقتول بود دستگیر و مدعی شد از مرگ عمویش خبری ندارد. اما ماموران با این احتمال که همسر مقتول و این جوان دست به توطئه‌ای مرگبار زده باشند، زن جوان را هم دستگیر کردند.

این دو مظنون پرونده در بازداشتگاه پلیس در مواجهه حضوری با هم، بناچار قفل سکوت خود را شکستند و به قتل مرد میانسال با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

زن 34 ساله در اظهاراتش گفت: من با همسرم اختلاف‌هایی داشتم و با برادرزاده‌اش درباره مشکلاتم صحبت می‌کردم. بعد از مدتی نقشه قتل شوهرم را کشیدم. شب حادثه همسرم را مسموم کردم. او برای کاری خانه را ترک کرد و برادرزاده‌اش به تعقیبش پرداخت و در حاشیه شهر وقتی شوهرم پشت فرمان بی‌هوش شد، مرد جوان با ضربه‌های سنگ شوهرم را کشت. با اعتراف زن جوان، برادرزاده 22 ساله مقتول هم گفته‌های او را تائید و عنوان کرد: در این جنایت با زن‌عمویش همدست بوده است .

دو متهم پرونده با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا بزودی با پایان یافتن تحقیقات صحنه جنایت را بازسازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها