استقلال با برگزاری بازی دوستانه برابر بهمن و کسب برتری 3 بر صفر برابر این تیم آماده‌سازی خود را وارد مرحله جدیدی کرد، جایی که پرویز مظلومی معتقد است می‌تواند عقب بودن آماده سازی تیم را از حریفان جبران کند.
کد خبر: ۸۱۷۱۹۲

استقلال در دیدار دوستانه و در حالی که با ترکیب اولیه سیدمهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی، مگویان، روزبه چشمی، محمدرضا سلیمانی، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، میثم مجیدی، جابر انصاری، بهنام برزای و سجاد شهباززاده به مصاف بهمن رفته بود با گل‌های شهبازاده، مجیدی و ابراهیمی این حریف را شکست داد نتیجه‌ای که باعث رضایت خاطر پرویز مظلومی سرمربی آبی‌ها شد. او در پایان این دیدار دوستانه تصریح کرد: درحال حاضر ما در شرایط بدنسازی هستیم و از طرفی دیگر بازی برابر بهمن اولین دیدار دوستانه ما بود. در این دیدار خیلی از بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم با این حال بازی راضی‌کننده‌ای را بخصوص در نیمه دوم ارائه کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایتش از عملکرد جوانان استقلال در این دیدار به سایت باشگاه گفت: باید به جوانان فرصت دهیم تا بتوانند در آینده خود را نشان دهند. جوانان ما در این بازی نمایش خوبی داشتند و مطمئنا با اعتماد به آنها شاهد نمایش‌های بهتری خواهیم بود.

مظلومی در ارزیابی عملکرد بازیکنان جدید گفت: طبیعی است که این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا جا بیفتند. این بازیکنان باید هر چه زودتر در زمانی که در اختیار داریم با بازیکنان سال گذشته هماهنگ شوند تا بتوانند کیفیت خود را نمایش دهند.

مظلومی درباره حل مشکل عقب‌ماندگی استقلال در فرصت آماده‌سازی تصریح کرد: این بازی تدارکاتی را باید دو هفته قبل برگزار می‌کردیم. برای انجام یک کار اصولی هشت هفته زمان نیاز است ولی ما تنها چهار هفته فرصت داشتیم و این برای تیمی که نیاز به بدنسازی و تاکتیک دارد بسیار کم است. تا امروز نیز همه بازیکنان مدنظرمان در تیم حضور نداشته‌اند، مثلا کرار که به تازگی به ما اضافه شده است و یا تکلیف یعقوب کریمی معلوم نیست. محسن کریمی و رمضانی نیز از گذشته آسیب دیده هستند و از برنامه‌های ما عقب هستند. باید با برنامه‌ریزی مناسب این عقب ماندگی را جبران کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها