همزمان با روز زمین پاک؛

محیط زیست روی مدار "رهاورد"

لحظه های آسمانی، مهمان آسمان شو و راه شب، به موضوع حجاب و عفاف می پردازند.
کد خبر: ۸۱۷۰۸۹
تجلی عفاف و حجاب در برنامه های رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی، مدیر گروه اندیشه وفرهنگ این شبکه رادیویی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به هفته عفاف و حجاب رادیو ایران در چند برنامه خود به این مهم می پردازد.

در برنامه اذان گاهی «لحظه های آسمانی» یک هفته به موضوع عفاف و حجاب پرداخته می شود که موضوعات روزانه آنها عبارت است از «جایگاه حیا در زندگی»، «حیا در خانواده»، «اهمیت حیا و عفاف در محیط کار و روابط اجتماعی»، «عوامل و مسائل آسیب رسان به فضای عفاف و حجاب» که در این راستا از کارشناسانی مثل حجت الاسلام علی رضا سعیدیان وحجت الاسلام حسن مهدویان استفاده خواهد شد.

در آیتم «به رنگ درنگ» با اجرای آقا رضا شریفیان نگاهی فلسفی وتربیتی به موضوع حجاب افکنده خواهد شد وبا استفاده از شعر و داستان مصادیق تربیتی حجاب بررسی خواهد شد.

تینا میر کریمی از بخش حجاب و عفاف نمایشگاه قرآن در این برنامه هر روز گزارش تهیه می کند در بخش «تقاطع» هم به پرسش های مذهبی و برخی از شبهات رایج و جدید پاسخ داده می شود.

گودرزی افزود: در برنامه افطاری «مهمان آسمان شو» تاثیر روزه داری ورعایت تقوا وگسترش فرهنگ عفاف و حجاب بحث خواهد شد.خانم دکتر شفاهی روان شناس وکارشناس این برنامه است.

مدیر گروه اندیشه و فرهنگ شبکه رادیویی ایران تصریح کرد: در برنامه «راه شب» به بررسی پوشش در میان زنان و مردانی در ادوار گذشته ایران پرداخته می شود وبه این مسئله که حیا ریشه در فطرت انسان ها دارد وبه خاطر این مسئله انسان ها همیشه نسبت به نوع پوشش خود حساس بوده و برای آن در دوره های مختلف طراحی داشتند، صحبت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها