جام جم ورزشی: مارادونا از لیونل مسی به دلیل اینکه در تیم باشگاهی اش بهتر از تیم ملی آرژانتین بازی می کند انتقاد کرد اما در عین حال به دفاع از او هم پرداخت.
کد خبر: ۸۱۶۹۸۱
مارادونا: مسی را نابود نکنید!

به گزارش جام جم ورزشی ، لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین در کل رقابت های کوپا آمریکا تنها یک گل به ثمر رساند. او هم اکنون با انتقاداتی به همین دلیل روبرو است.

دیه گو آرماندو مارادونا اسطوره بی بدیل دنیای فوتبال بابت اینکه مسی تیم ملی آرژانتین به اندازه مسی بارسلونا به اندازه کافی نمی درخشد از او انتقاد کرد اما اظهار داشت که بخش قابل توجهی از انتقاداتی که نسبت به مسی می شود پروژه ای برای نابود کردن اوست.

مارادونا گفت: این که دیگر اجازه ندهیم مسی در تیم ملی آرژانتین بازی کند، دردی را دوا نمی کند، ما از شیلی باختیم چون شیلی بهتر از ما بازی کرد اما دیگر کافی است، دیگر نباید از شیلی ببازیم حتی در یک بازی ساده و پیش پا افتاده.

به گزارش سایت گل، وی افزود: آرژانتین باید دوباره بلند شود و روی پای خودش بایستد. مسی مثل همیشه در مسیر پیشرفت گام بر می دارد و نباید این فرصت را از این جوان بگیریم. مسی گاهی بد بازی می‌کند و باید دلیلش مشخص شود اما نابودی مسی به درد ما نمی خورد درد اصلی فوتبال ما این است که طرح جایگزین یا پلن B نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها