به زودی نسل جدیدی از خودروها با قیمتی ارزان، زمانی اندک و در کارخانه های کوچک تولید می شوند.
کد خبر: ۸۱۶۹۷۳
تولید خودرو با چاپ سه بعدی در کارخانه های کوچک + عکس

یک شرکت متخصص در زمینه طراحی و تولید سیستم های موتوری کم حجم در آمریکا در نظر دارد تا نگرشی جدید را در صنعت خودروسازی جهان ایجاد کند.

شرکت «Local Motors» که در آریزونای آمریکا قرار دارد در نظر دارد در سال آینده خودرویی ارزان که با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی تولید می شود به دنیا معرفی کند.

این شرکت در سال آینده دو نسخه از خودرویی موسوم به «Reload Redacted» را با استفاده از این فناوری تولید خواهد کرد حال آنکه گفته می شود خبری از شیشه در آن نخواهد بود!

این خودرو از نوع خودروهای الکتریکی بوده و قیمتی درحدود ۱۸ تا ۳۰ هزار دلار خواهد داشت.

فلسفه فکری مهندسان این شرکت بر این اصل بنا شده که باید فرآیند طولانی و هزینه بر طراحی و تولید خودرو در کارخانجات بزرگ را متحول کرده و ساخت آن را در کارخانجات کوچک و با بهره گیری از فناوری های نوین دنبال کرد.

از این رو شرکت «Local Motors» در نظر دارد خودروهای چاپ سه بعدی متنوعی را در سالهای آتی و در تأسیساتی که تحت عنوان «کارخانجات فشرده» معرفی شده دنبال کند.

این شرکت از مدتی پیش همکاری گسترده ای را نیز با آزمایشگاه ملی «Oak Ridge» آمریکا آغاز کرده تا از تازه ترین دستاوردهای فناوری چاپ سه بعدی برای تولید ارزان قیمت خودروهای مدرن استفاده کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها