مردی که با انگیزه انتقامگیری از جوانی، همراه دو برادرش به خانه روستایی آنها حمله و مادربزرگ خانواده را با شلیک گلوله از پای درآورده و سه عضو دیگر خانواده را زخمی کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۶۹۳۱
انتقامگیری مرد مسلح با یک کشته و 3 زخمی

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 10 دقیقه چهارشنبه گذشته صدای شلیک گلوله‌های پی در پی از خانه‌ای، سکوت روستای پلی‌بالای بخش گلیداغ شهرستان مراوه‌تپه استان گلستان را درهم شکست. اهالی سه مرد مسلح را دیدند که از این خانه خارج و متواری شدند. آنها با ورود به خانه مرد همسایه مشاهده کردند او، مادر 68 ساله‌اش و دختر و پسر وی با شلیک گلوله زخمی شده‌اند. مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما مادربزرگ خانواده به دلیل شدت خونریزی فوت کرد. با شروع تحقیقات کارآگاهان جنایی برای دستگیری عامل جنایت و همدستانش اقدام کردند. در ادامه ماموران در گفت‌وگو با سه مجروح نجات یافته متوجه شدند عامل اصلی این جنایت مردی به نام یعقوب بوده که با دو برادرش این تیراندازی مرگبار را رقم زده‌اند. در ادامه تجسس‌های پلیس دو نفر از آنها دستگیر شدند و گفتند بر سر مسائل ناموسی همراه برادر دیگرشان به نام یعقوب به خانه شاکی حمله کرده‌اند.

سرانجام یعقوب دیروز در حالی که در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در تهران مشغول کار بود، دستگیر شد. متهم به قتل درباره انگیزه‌اش به پلیس گفت: اعضای این خانواده باعث شدند من و همسرم با هم اختلاف پیدا کرده و از هم جدا شویم.

به دنبال انتقام از این مرد بودم که شب حادثه با یافتن نشانی خانه‌اش با دو برادرم به آنجا حمله کردیم و این جنایت رخ داد.

سرهنگ حسین قاضوی، فرمانده انتظامی شهرستان مراوه‌تپه در این باره به جام‌جم گفت: برای هر سه متهم پرونده قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها