افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد از آتش‌سوزی یک خانه مسکونی دو طبقه و خاکستر شدن جهیزیه عروس در این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۲

به گزارش ایرنا، حسین صالح نظرآباد در این باره افزود: این حادثه صبح دیروز در یک ساختمان دو طبقه در بلوار امامت مشهد رخ داد.آتش‌نشانان با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند کانون آتش‌سوزی طبقه اول این واحد مسکونی است. این در حالی بود که شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفته و درحال سرایت به طبقه دوم ساختمان بود . وی خاطرنشان کرد: شش نفر از ساکنان طبقه دوم به علت دود گرفتگی و گسترش آتش در این طبقه زندانی شده بودند که آتش‌نشانان آنها را نجات دادند اما جهیزیه عروس که در طبقه اول انبار شده بود، در آتش سوخت.

رودخانه، برادر و خواهر را به کام مرگ کشاند

برادر و خواهر دهدشتی که برای تفریح و شنا به رودخانه مارون رفته بودند، غرق شدند.

به گزارش ایرنا علمدار درکیا، مسئول فوریت‌های پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این باره گفت: این زن جوان همراه شوهر وبرادر خود برای تفریح و شنا به حاشیه رودخانه مارون رفته بودند. ابتدا برادر وی برای شنا کردن وارد رودخانه شده که به دلیل بلد نبودن شنا غرق شد. زن جوان با دیدن این صحنه خود را به آب زد تا برادرش را نجات دهد که او نیز در میان امواج رودخانه غرق شد و نتوانست برادرش را نجات دهد.

3 زخمی در انفجار گاز خانه روستایی

نشت و انفجار گاز در یک واحد مسکونی در روستای اگریقاش از توابع شهرستان مهاباد، سه مجروح بر جای گذاشت. به گزارش واحد مرکزی خبر فدایی، رئیس اداره آتش‌نشانی مهاباد در این‌باره گفت: این حادثه شامگاه یکشنبه گذشته بر اثر نشت گاز از یک آبگرمکن گازی در این روستا در هشت کیلومتری مرکز شهر، زمانی که یکی از اعضای این خانواده خواست چراغ برق را روشن کند رخ داد، چرا که گاز انباشته شده در داخل خانه منفجر و به این آتش‌سوزی منجر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها