ارسلان کاظمی در بازی با بوستون بیشترین توپگیری را داشت

درخشش در فیلادلفیا برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال

28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال که نام ارسلان کاظمی هم در بین نفرات به چشم می‌خورد، نخستین پرسشی که به وجود می‌آورد این است آیا درک بائرمن سرمربی آلمانی و دستیار اول او مهران شاهین‌طبع رایزنی‌های لازم را برای بازگشت دوباره ارسلان کاظمی به تیم ملی انجام می‌دهند؛ آن هم در شرایطی که این بازیکن این روزها در لیگ تابستانی آمریکا با تیم باشگاه فیلادلفیا، درخشش کم‌نظیری دارد.
کد خبر: ۸۱۶۸۲۵

ارسلان کاظمی یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال بعد از یک فصل بازی در لیگ چین، هم اکنون در رقابت‌های لیگ تابستانی آمریکا حضور دارد. او که تاکنون دو بازی برای فیلادلفیا انجام داده است، بازی به بازی عملکرد بهتری دارد. ارسلان کاظمی بامداد دیروز در دیدار فیلادلفیا با بوستون بیش از ۳۰دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

در این مسابقه که با نتیجه ۸۵ بر ۷۶ به سود بوستون به پایان رسید، کاظمی با هفت امتیاز و ۱۳ بار اقدام به توپگیری از سبد (ریباند)، بهترین ریباندر میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. وی همچنین دو پاس منجر به گل و یک توپ‌ربایی داشت.

این دومین بازی فیلادلفیا و کاظمی در لیگ تابستانی NBA بود. آنها در بازی اول مغلوب لس‌آنجلس لیکرز شده بودند. سال گذشته ارسلان کاظمی به همراه تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های جهانی اسپانیا به میدان رفت، اما مهمد بچیروویچ سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال، در پی حاشیه‌هایی که پیش از بازی‌های آسیایی در اردوی تیم ملی به وجود آمد، نام ارسلان کاظمی را برای بازی‌های اینچئون خط زد. سرمربی سابق تیم ملی با حذف ارسلان، ضربه جبران‌ناپذیری در بازی‌های آسیایی بویژه در دیدار پایانی با کره، به تیم ملی وارد کرد.

با حضور درک بائرمن، سرمربی جدید آلمانی در تیم ملی بسکتبال به نظر می‌رسد مسئولان تیم بویژه مهران شاهین‌طبع دستیار نخست بائرمن باید دست به کار شده مقدمات حضور این بازیکن تاثیرگذار را به تیم ملی فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها