اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، اسامی و زمان پخش نمایش های ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۶۷۳۸
رادیو نمایش ویژه​های عید فطر خود را معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه نمایش های " عیدانه" ، "بی بی شبکه" و مجموعه "مهمان ناخوانده " ،عناوین آثاری هستند که از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند .

بر اساس این خبر زمان پخش این نمایش ها بدین صورت اعلام شد.

"عیدانه " به کارگردانی جواد پیشگر که ساعت 9:30 دقیقه به روی آنتن می رود و داستان آن درباره ی نوید وش نوال است که به کمک رضا سعی داشته زمینهای اطراف باغ را به زیر کشت ببرند و برای جلیزکاری آماده کنند اما مشهدی غلام مخالفت کرده و اجازه این کار را نمی دهد و در این بین اتفاقاتی می افتد.

"بی بی شبکه " به کارگردانی جواد پیشگر ، ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می شود و در خلاصه داستان آن آمده است : بی بی پس از دستکاری گوشی موبایلش سیستمی طراحی می کند که هرگاه اهل خانه غرق گوشی هایشان می شوند خودبخود گوشی ها را خاموش می کند و تا زمانی که به گفتگوی صمیمانه ننشینند قادر به استفاده از شبکه نیستند این مسئله نخست آزرده شان می کند اما سرانجام خانواده را به هم نزدیک می شوند و ....

"مهمان ناخوانده " به کارگردانی مجید حمزه ساعت 16 به روی آنتن این شبکه می رود که داستان آن ماجرای چند دوست است که درگیر درس خواندن برای کنکور هستند و اتفاقات جالبی برایشان رخ می دهد.

همچنین نمایش رادیویی " گنجشک ها در برف" به کارگردانی ایوب آقاخانی در این روز فرخنده از رادیو نمایش پخش می شود که در خلاصه داستان آن آمده است : بدرالزمان نعمتی درکما است و رها نوه اش صدای اورا می شنود که از زنی بنام دلارام و پسرش طلب بخشش میکند. خانواده در پی یافتن این زن و پسرش برمی آید تا اینکه آنها را می یابند آنها بخاطرتهمت ازمنزل بدرالزمان اخراج شده بودند که در روزعیدفطرمشکلات برطرف میشود.

همگی این آثار با هنرنمایی بازیگران ، تهیه کنندگان، نویسندگان، صدابرداران و افکتورها در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده که در این روز فرخنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها