فروردین: شادی و موفقیت سهم شماست اگر همت کنید و در مسیرش قدم بردارید. استعدادهای خدادادی فراوانی دارید. باید آنها را رو کنید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان از آنها بهره بگیرید. بالاخره روز خوشه چینی از راه می‌رسد و خستگی از تن به در خواهد رفت.
کد خبر: ۸۱۶۶۱۴

اردیبهشت: دلسوز و مهربانید و غم و غصه دیگران را زیاد می‌خورید. از آنجایی که
هر کس آب قلبش را می‌خورد، شما هم دستمزد مهربانی‌هایتان را خواهیدگرفت. پیشنهادی خوب می‌شنوید و مشکلات زندگی، یکی پس از دیگری حل خواهند شد.

خرداد: سرشار از انگیزه‌اید و ایده‌هایی خوب در ذهن می‌پرورانید. سعی کنید این تصمیمات تنها در حد فکر باقی نماند و آنها را به مرحله عمل درآورید. هر کسی را به خلوت خود راه ندهید. دوستان شما باید امتحان‌شان را پس داده باشند.

تیر: کمی افسرده شده‌اید. سعی کنید روحیه از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. همیشه هم تغییر بد نیست. با فردی خوب آشنا می‌شوید و با او پیمان دوستی می‌بندید. این تحول اگر با درایت همراه باشد به نفع شما خواهد بود.

مرداد: فردی بخشنده و کمال‌گرا هستید. گاهی اوقات فشار مشکلات زندگی بیش از حد می‌شود، اما آستانه تحمل شما بسیار بالاست و می‌توانید از پس هر سختی بربیایید. بالاخره شرایط سخت و دشوار متعادل‌تر می‌شوند و شما می‌توانید اختیار زندگی را دردست گرفته و به شرایط موجود تسلط بیابید.

شهریور: مهر و محبت از این سو و آن سو به سمت شما جاریست. الان آن زمان رسیده که قدر مهربانی دیگران را بدانید و از آنها تشکر کنید. مواظب باشید فریب نخورید. دست به فعالیتی جدید و نو می‌زنید که مستلزم دقت فراوان است.

مهر: شجاع و توانمندید و در راه رسیدن به هدف‌تان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنید. گاهی آزارهایی از دوروبر به شما وارد می‌شود، اما مهربانی و خوشنامی‌تان بیش از آن است که در اثر این اذیت‌ها خدشه‌دار شود.

آبان: تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید که به نفع شما نیست. دلبستگی‌های عاطفی‌تان کم شده و به ظواهر زندگی دل خوش کرده‌اید. از اتفاقات تلخ برای خودسازی بهره بگیرید.

آذر: زیرک و توانمندید و می‌توانید زندگی‌تان را به بهترین نحو پیش ببرید. در حال حاضر از انجام بعضی کارهایی که در گذشته می‌کردید انصراف داده‌اید و قصد ایجاد یک سری تغییرات مثبت در زندگی را دارید.

دی: دوستی‌های خوب و روابط پرمهر به زندگی‌تان رنگ و بویی تازه داده است. فردی پرانرژی و پرتلاشید، اما فعالیت زیاد باید همراه با برنامه‌ریزی و درایت باشد.

بهمن: فردی آرمانگرا هستید و رویاهای بزرگ در سر می‌پرورانید. اجازه ندهید ناراحتی‌های زندگی شما را ناامیدکند. همچنان فعالیت کنید و پیش بروید. به بخش عاطفی وجودتان هم توجه کنید.

اسفند: آماده‌اید تا با خیلی واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. اگر ظاهر بعضی چیزها در حال حاضر چندان شاد و امیدبخش نیست ناامید نشوید. دوره کنونی، دوران تغییر و تحول است. به اصولی پایبندید و این ارزش فراوان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها