من و همسرم یک مشکل داریم، از وقتی بچه‌ها بزرگ شده‌اند، نمی‌توانیم براحتی با هم ارتباط زناشویی داشته باشیم، یک شب یکی می‌خواهد درس بخواند، یک شب یکی دیگر می‌خواهد فیلم ببیند و خلاصه اصولا به مشکل بر می‌خوریم و این موضوع باعث می‌شود از هم دور شویم و زندگی‌مان سرد شود، چگونه می‌توانیم این مشکل را مدیریت کنیم؟
کد خبر: ۸۱۶۵۹۲

پاسخ مشاور: این مشکل بسیاری از زوج‌هاست که با بچه‌دار شدن ارتباط زناشویی‌شان کمرنگ می‌شود و برای آن باید فکری کنید، مثلا بعضی از بچه‌ها دوست دارند شب را منزل مادربزرگ خود باشند یا سفرهای کوتاه دونفره رفتن هم می‌تواند یک شب رویایی را برایتان ایجاد کند یا برنامه‌ریزی برای داشتن رابطه در ساعاتی که بچه‌ها مدرسه هستند هم کمک‌کننده است.

اما اگر همسرتان نگران حضور بچه‌ها و متوجه شدن آنها باشد، حق دارد و باید فکری برای آن بکنید.

می‌توانید گاهی فرزندتان را به جایی بفرستید. مثلا خانه دوست یا فامیل و یا هر برنامه‌ای که دوست دارند و خودتان چند ساعتی را تنها باشید. لازم نیست فقط به رابطه زناشویی در نصف شب فکر کنید، هر ساعتی می‌تواند مناسب باشد.

اما فراموش نکنید زندگی در هر زمانی و با توجه به مرحله‌ای که در آن قرار دارید الزامات خود را دارد، مثلا حضور بچه‌ها ممکن است دست و پاگیر باشد، اما شما می‌توانید صبح‌ها که آنها خواب هستند، معاشقه و رابطه جنسی را داشته باشید.

اما رمز زوج‌های همیشه عاشق این است که برای رابطه جنسی برنامه دارند. هم خودتان و هم همسرتان نشان دهید که این رابطه خیلی برایتان مهم است. سردمزاجی در رابطه جنسی هر روز که ادامه یابد شما را از یکدیگر بیشتر دور می‌کند. حال آن که برقراری رابطه زناشویی یکی از مهم‌ترین بخش روابط همسران است و در دین ما هم به آن سفارش شده است.

اگر نمی‌توانید برای حل این مشکل راه‌حلی بیابید توصیه می‌کنیم حتما از توصیه‌های یک مشاور بهره‌مند شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها