سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی از 3مرداد ماه از شبکه یک به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۸۱۶۵۰۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این سریال که در 20 قسمت تولید شده است از 3 مرداد هر شب ساعت 22 از شبکه یک به مخاطبان ارائه خواهد شد. این سریال را کمال طباطبایی تهیه کرده و بازیگرانی مانند امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، داریوش ارجمند، نگار عابدی‌، ثریا قاسمی، علی صالحی، فرزین صابونی، الهام کردا، آزاده سدیری، نیما نادری و... در آن بازی می‌کنند. داستان این سریال درباره یک مامور امنیتی است که متوجه رسوخ جاسوسان به تاسیسات هسته‌ای کشورمان می‌شود و بعد از آن است که برایش ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. تعبیر وارونه یک رویا قرار است به شکل سیاه و سفید پخش شود.

بازگشت هفت به شبکه 3

برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری محمود گبرلو از 2 مرداد ماه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش جام‌جم، برنامه سینمایی هفت بعد از ماه رمضان و احتمالا از 9 مردادماه با اجرا و تهیه‌کنندگی محمود گبرلو از شبکه سه پخش خواهد شد. برنامه سینمایی هفت که جمعه شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شود، به تحلیل و نقد مسائل روز سینمای ایران می‌پردازد و همچنین فیلم‌های در حال نمایش سینما‌ها را نقد و بررسی می‌کند.

رقابت فوتبال پرتغال- آرژانتین در شبکه ورزش

رقابت فوتبال ساحلی تیم‌های پرتغال و آرژانتین در جام‌جهانی 2015 امروز ساعت 18 به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه ورزش سیما، تیم‌های پرتغال و آرژانتین در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دوی این تیم‌ها بازی قبلی خود را مقابل حریفان نه چندان قوی خود واگذار کردند. در بازی‌های قبلی تیم پرتغال، میزبان این دوره از مسابقات، در برابر سنگال با نتیجه 6 بر5 شکست خورد و ژاپن یکی از سه تیم آسیایی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه 4 بر 3 از سد آرژانتین بگذرد. در گروه A تیم‌های پرتغال، سنگال، آرژانتین و ژاپن هر کدام با سه امتیاز و با احتساب گل‌های خورده و زده به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها