محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خطاب به آمریکایی‌ها گفت: لبخند آقایان روحانی و ظریف را غنیمت بشمارید زیرا 13 سال پیش آنها به شما لبخند زدند و شما تحویل نگرفتید و سیلی 20 هزار سانتریفیوژ و غنی‌سازی 20 درصدی را خوردید.
کد خبر: ۸۱۶۴۹۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضایی افزود: اکنون به شما توصیه می‌کنم لبخند دوباره آقای روحانی را تحویل بگیرید که سیلی صد هزار سانتریفیوژی نخورید. همچنین به گزارش فارس، فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در ادامه گفت: من به‌عنوان یک سرباز و به‌عنوان یک پاسدار انقلاب هشدار می‌دهم اگر آمریکایی‌ها بخواهند به فکر حمله نظامی باشند، مطمئن باشند در همان هفته اول ما از آنها1000 اسیر می‌گیریم، که آن موقع برای آزاد کردن هر کدامشان باید هزینه زیادی بدهند، اما توصیه می‌کنیم که این فکر را از سرشان بیرون کنند.

انتقاد یک نماینده از ضعیف بودن مجازات مفسدان اقتصادی

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی با انتقاد از کم بودن مجازات مفسدان اقتصادی گفت: مردم وقتی می‌بینند معاون اول سابق ریاست جمهوری اختلاس می‌کند و به نقل از قول وزیر ارشاد، مهدی هاشمی در پرونده کرسنت حدود 14 میلیارد دلار تا این لحظه به کشور زیان وارد می‌کند یا ریاست یکی از بانک‌های کشور فراری است و بعد هم مجازات قابل توجهی برای آنان در نظرگرفته نمی‌شود، اعتمادشان به همه مسئولان سلب می‌شود. به گزارش مهر، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس در نطق میان دستور، گفت: مسئولان امانت‌دار بیت‌المال هستند، امانت‌دار خون شهدا هستند و اگر با اختلاس در بیت‌المال خیانت کردند، باید نسبت به سایر مردم شدیدتر مجازات شوند. چنین مجرمی را حتی اگر ده بار هم اعدام کنند باز هم کم است.

ضیافت افطار رئیس جمهور با هنرمندان

شنبه شب، حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان میزبان اهالی فرهنگ و هنر بود. در این مراسم طیف زیادی از هنرمندان سینمایی و اهالی موسیقی و ادبیات حضور داشتند، با این حال مهم‌ترین موضوع، غیبت علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی بود. روحانی در این مراسم، در سخنانی با تاکید بر این‌که هنرمندان نقش بسزایی در تعامل با جهان دارند، گفت: بخش بزرگ بار تعامل با جهان بر دوش هنرمندان است و هنرمندان در سیاست خارجی و حتی همکاری‌های اقتصادی می‌توانند نقش بسزایی ایفا کنند. روحانی سپس با تاکید بر این‌که هرچه در جامعه هنر بیشتر باشد و زبان و صدایش بلندتر، افراط و خشونت کمتر می‌شود، اظهار کرد: باید شرایط خلاقیت هنرمندان را در جامعه مهیا کنیم تا جامعه ما از خشونت و افراط بپرهیزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها