باشگاه العربی قطر از انتخاب جیان فرانکو زولا، اسطوره باشگاه چلسی به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. قرار است این مربی ایتالیایی بزودی کار خود را با این باشگاه قطری آغاز کند و رسما به رسانه‌ها معرفی شود. به گزارش ایسنا، رئیس باشگاه العربی از توافق نهایی با زولا خبر داد، بدون آن‌که از رقم این قرارداد و زمان آن سخنی به میان آورد.
کد خبر: ۸۱۶۴۷۹

پیش از این باشگاه العربی قطر از توافق نهایی با روبرتو کارلوس خبر داده بود اما این ستاره برزیلی در نهایت با این باشگاه قطری به توافق نرسید و راهی لیگ هند شد.العربی چهارمین تجربه مربیگری زولا به شمار می‌آید. او پیش از این در تیم‌های واتفورد و وستهام انگلیس مربیگری کرده بود و فصل قبل هم هدایت کالیاری را برعهده داشت، اما العربی نخستین تجربه مربیگری زولا در فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس است. زولا 49 ساله هدایت تیمی را برعهده گرفته که در آن اشکان دژاگه، ستاره تیم ملی فوتبال ایران هم بازی می‌کند. العربی در فصل جابه‌جایی تابستانی دست به تغییراتی زده است و به احتمال زیاد در فصل بعد یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

آندو به قطر رفت

آندرانیک تیموریان برای حضور در تمرینات ‌ام‌صلال به قطر سفر کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که با قراردادی به ارزش یک میلیون و 200 هزار دلار راهی ام‌صلال قطر شد پس از انجام کارهای شخصی خود روز گذشته به دوحه سفر کرد.قرار است تیموریان تا روز سوم آگوست (12 مرداد) در تمرینات این تیم در قطر شرکت کند و سپس در این تاریخ همراه سایر بازیکنان این تیم برای برپایی اردوی اروپایی راهی هلند شود.

مرزبان، سرمربی پیکان

علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته پدیده مشهد با تیم جدیدش پیکان به توافق رسید. مرزبان که ده‌سال از حضورش در فوتبال ایران می‌گذرد بعد از سه سال مربیگری و یک سال سرمربیگری در مشهد حالا در تهران مستقر شده تا سال آینده هدایت پیکان را برعهده داشته باشد. این مربی در شرایطی سرمربی پیکان شده که هنوز خبر قطعی بقای پیکان در لیگ و پیروزی این باشگاه در موضوع جنجالی کمیته استیناف مشخص نیست. این مربی در سریع‌ترین زمان ممکن کار خود را آغاز خواهد کرد چرا که همین حالا پیکان به حد کافی از نقل و انتقالات عقب افتاده است.

دایی، گزینه اصلی ملوان

به‌نظر می‌رسد وضعیت مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی مشخص شده است.سخنگوی باشگاه ملوان با اعلام این‌که داریوش بهشتی مالک ۵۵ درصد این باشگاه شده، گفت: در کلیات با بهشتی به توافق رسیده ایم و پس از ارائه الزامات باشگاه، سند رسمی باشگاه به وی تسلیم می‌شود.

محمود آذرگون در گفت‌وگو با مهر گفت: ضمانت خواسته شده مسئولان شهری از متقاضی خرید باشگاه، ۲۰ میلیارد ریال به صورت نقد و ده میلیارد ریال به صورت سفته بود که به دلیل زمانبر بودن انجام این تعهدات، یک فقره چک ۲۰۰ میلیارد ریالی به عنوان ضمانت از وی دریافت شد تا پس از انجام تعهدات لازم این چک به وی عودت داده شود. وی درخصوص جذب بازیکن جدید برای تیم ملوان بیان کرد: سروش سعیدی از باشگاه فولاد خوزستان، به‌عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوسته و همچنین در حال مذاکره با دو بازیکن جدید هستیم که اسامی آنها در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

ایموبیله به سویا پیوست

چیرو ایموبیله که فصل گذشته عملکرد موفقی در بوندس‌لیگا نداشت و در اولین فصل حضورش در ترکیب اصلی زردپوشان وستفالن نتوانست جانشین شایسته‌ای برای روبرت لواندوفسکی باشد، فصل آینده را در سویا خواهد گذراند.

مهاجم 25 ساله دورتموند که تابستان سال گذشته با قراردادی 19 میلیون یورویی از تورینو به این تیم پیوست، با قراردادی به ارزش سه میلیون یورو و برای یک فصل به قهرمان لیگ اروپا ملحق می‌شود و این شانس را خواهد داشت تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها