فیلم‌ سینمایی«دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان همزمان با اکران در سینماهای ایران در سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مونترال» در کانادا روی پرده می‌رود.
کد خبر: ۸۱۶۴۱۶

این فیلم با نام انگلیسی «Time to Love» و با حضور علیرضا رئیسیان در نخستین حضور جهانی خود، همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور، در بخش «تمرکز بر سینمای منتخب جهان» سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مونترال» در کشور کانادا به نمایش درمی‌آید./ جام جم

افتتاح سالن نمایش «هما» روستا

گروهی از هنرمندان در حالی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح سالن نمایشی هما روستا گردهم آمدند که خود این هنرمند به دلیل بیماری نتوانست در این برنامه حضور داشته باشد.

سالن تئاتری «هما» ـ هما روستاـ که آماده‌سازی‌ و تجهیز آن هشت ماه به طول انجامید، مجموعه‌ای نمایشی با ظرفیت 170 تماشاگر است و با اجرای نمایشی از گروه تئاتر مونگو، به سالن‌های نمایشی پایتخت افزوده خواهد شد.

سالن هما در خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی اول، پلاک 7 واقع شده است./ ایسنا

درگذشت یک شاعر

فرشاد نادری‌نیا، شاعر، هنرمند و رئیس سابق حوزه هنری قزوین روز گذشته به دلیل بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

نادری‌نیا که بیشتر او را به عنوان مولانا‌پژوه می‌شناسیم، مجموعه شعری نیز با نام «گدازه‌ها» منتشر کرده بود. او از هنرمندان و دوستداران فرهنگ و هنر کشورمان بود که سابقه ریاست در حوزه هنری قزوین را در کارنامه خود داشت.

مدیر گروه رشته مدیریت فرهنگی و هنری دانشگاه آزاد اسلامی آخرین مسئولیت اجرایی او بود، به همین مناسبت حوزه هنری قزوین با صدور پیامی درگذشت او را تسلیت گفته و آورده است: درگذشت این هنرمند گرانقدر گرچه برای اهالی فرهنگ و هنر مایه تاسف و تاثر است، ولی آثار و خدمات آن مرحوم، چون چراغی فروزان پرتوافشانی می‌کند./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها