مراسم قرعه‌کشی لیگ پانزدهم درحالی دوشنبه شب برگزار می‌شود که معلوم نیست چه نام کدام یک از تیم‌های پیکان، راه‌آهن و یا استقلال خوزستان در این قرعه‌کشی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۱۶۳۷۵
برگزاری قرعه‌کشی لیگ با سه ابهام بزرگ

مراسم قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر عصر فردا دوشنبه و در فاصله ۱۸ روز تا آغاز این رقابتها در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در آن مسابقات حریفان خود را در ۳۰ هفته این جام می‌شناسند.

در این بین که علاقمندان به فوتبال منتظر معرفی حریفان تیم‌های محبوب خود در این هفته‌ها خصوصا هفته نخست بوده و بخشی اعظمی از هواداران فوتبال چشم انتظار مشخص شدن زمان دربی پایتخت و دربی‌های شهر خود هستند، اما در این قرعه‌کشی یک ابهام بزرگ وجود دارد.

این ابهام مشخص نبودن وضعیت تیم‌های پیکان تهران، راه‌آهن تهران و یا استقلال خوزستان است و هنوز هیچکدام از مسئولان سازمان لیگ بصورت رسمی اعلام نکرده‌اند نام کدام یک از این تیم‌ها در داخل گوی‌های این مراسم قرار می‌گیرد.

البته با توجه به رای آخر کمیته استیناف، تیم راه‌آهن به دسته دوم سقوط کرده است و باید نام تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان در قرعه‌کشی لحاظ شود اما راه‌آهنی به این رای اعتراض کردند و با تشکیل جلسه ویژه کمیته استیناف، قرار است رای جدیدی برای این پرونده تخلف صادر شود.

بر این اساس اگر بازی راه‌آهن با پیکان ۳ بر صفر نشود، نام راه‌آهن و استقلال خوزستان در این قرعه‌کشی لحاظ می‌شود اما در صورتیکه تنها این مسابقه ۳ بر صفر شود، نام دو تیم پیکان و راه‌آهن در گوی‌ها قرار خواهد گرفت البته تغییر نکردن رای اولیه هم باعث حضور پیکان و استقلال خوزستان در این قرعه‌کشی خواهد شد.

همین ابهام می‌تواند مراسم قرعه‌کشی لیگ را تحت تاثیر قرارداده و حاشیه‌های جدیدی را برای لیگ پانزدهم بوجود آورد، به همین دلیل بهتر بود ابتدا تکلیف پرونده تخلف پیکانی‌ها مشخص می‌شد و پس از آن چنین مراسمی برگزار می‌شد.

همچنین هنوز وضعیت انتقال تیم فوتبال فولادنوین اهواز هم مشخص نیست و اگر این تیم به استقلال اهواز واگذار نشده و به شهرهای دیگر برود، باز هم برنامه‌ریزی لیگ پانزدهم را با دردسرهای جدیدی روبرو سازد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها