جام جم ورزشی: باشگاه رئال مادرید جدایی رسمی ایکر کاسیاس دروازه بان افسانه ای خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۱۶۲۱۷
...و بالاخره "ایکر مقدس" از رئال رفت

به گزارش جام جم ورزشی ، ایکر کاسیاس در نهایت از رئال مادرید جدا شد و به 25 سال دوران باشکوه خود و مملو از افتخار در این باشگاه پایان داد. او روز گذشته جدایی خود را محرز کرد و با پورتوی پرتغال به توافق رسید. او شب گذشته (شنبه) با حضور در تمرینات رئال مادرید با بازیکنان و مربیان این تیم خداحافظی کرد. او در حالی وارد این کمپ شد که هم تیمی‌هایش از یک ساعت قبل مشغول تمرین بودند. همه چیز بین رئال مادرید و پورتو تمام شده است.

کاسیاس که به دلیل افتخارآفرینی هایش نزد هواداران به "ایکر مقدس" شهرت دارد هرگز قبول نمی کند که باشگاه رئال برای او بازی خداحافظی برگزار کند.

باشگاه رئال مادرید روز گذشته پس از جدایی دروازه بان افسانه ای خود یک بیانیه منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: "برای رئال مادرید امروز روز آن است که به ستایش از ایکر کاسیاس بپردازد و زحماتی که او در این سال‌ها برای باشگاه رئال کشیده است را ارج بنهد. یکی از بهترین دروازه‌بان‌های باشگاه رئال از جمع ما جدا نمی شود، بلکه بهترین سنگربان تاریخ رئال مادرید و فوتبال اسپانیا از جمع ما جدا شده است. احساسات و خاطرات بسیار زیادی پشت این جدایی وجود دارد. جان فشانی و موفقیت های زیادی در ورای این جدایی وجود دارد. ایکر کاسیاس با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشت رئال را بزرگتر از آنی کرد که بود. او کاپیتان رئال مادرید بود و نام خود را به عنوان اسطوره در تاریخ باشگاه رئال مادرید ثبت کرد".

گفتی است کاسیاس در حالی راهی پورتو شد که از آرسنال و پاری سن ژرمن هم پیشنهاد داشت.

به گزارش دیلی میل ، دیوید دخیا سنگربان فصل های گذشته منچستریونایتد جانشین او در این باشگاه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها