محمد خانزاده، بازیکن جوان تیم پرسپولیس پس از آن‌که در بازی‌های آسیایی اینچئون یک حرکت ناپسند انجام داد، مجموعه حرکات زشت خود را با درگیری و فحاشی به یک هوادار پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کرد تا از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال 9 ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم شود. خبر تازه این است که خانزاده با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۰۶۵

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم فولاد در دفاع از خریدش در صفحه اینستاگرام خود دلیل این کار را کمک به جلوگیری از نابودی این بازیکن اعلام کرده است. شاید در نگاه اول این نکته ما را یاد داستانی مشابه می‌اندازد. زمانی که بارسلونا با وجود آگاهی از محرومیت لوئیس سوارز با او قراردادی بلندمدت بست و پس از پایان این دوران از او استفاده کرد، اما خب در این مساله یک نکته باریک تربیتی وجود دارد. در زمان جام‌جهانی 2014 همه به این جمع‌بندی رسیده بودند که سوارز از کرده خویش پشیمان است و این پشیمانی را به هر زبان ممکن نشان داد. نکته مهم‌تر در این ارتباط شاید این باشد که جنس حرکت سوارز با همه زشتی با حرکت خانزاده به طور کامل متفاوت است. سوارز یک بازیکن حریف را گاز گرفت و خانزاده به یک هوادار فوتبال حمله کرد، اینها از زمین تا آسمان با هم متفاوت هستند و قابل قیاس نیستند.

قراردادی که فولاد خوزستان با خانزاده بسته است، به نوعی یک هدیه برای او محسوب می‌شود. هدیه‌ای که علاوه بر مزایای مالی، از نظر تبلیغی هم برای او بسیار مهم بود. پرسش مهم این است، آیا این هدیه از بار حرکت تنبیهی این بازیکن نمی‌کاهد؟ آیا بازیکنان جوان دیگری که می‌خواستند از ماجرا عبرت بگیرند، به این جمع‌بندی نمی‌رسند که همیشه باشگاهی هست که مشکلاتشان را حل کند؟ آیا قرار نیست این بازیکن و دیگر بازیکنان بدانند راهی که می‌روند، اشتباه است؟... کاش لااقل خانزاده پشیمان بود...کاش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها