سرقت‌های سریالی از بانک‌های مشهد ادامه داد

این قسمت؛ دستبرد به بانک تجارت

سرقت‌های سریالی از بانک‌ها و موسسات مالی مشهد دیروز با دستبرد دو سارق مسلح به یکی از شعبه‌های بانک تجارت این شهر وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 55 دقیقه صبح دیروز دو مرد جوان موتورسوار که چهره خود را پوشانده بودند وارد یکی از شعبه‌های بانک تجارت مشهد شده و با استفاده از یک قبضه کلت موفق به ایجاد رعب و وحشت بین حاضران شدند.

این دو سارق با تهدید کارمندان بانک 21 میلیون تومان از بانک تجارت در بلوار شریعتی شهرک قاسم‌آباد مشهد به سرقت برده و بلافاصله سوار موتور خود شده و از محل متواری شدند.

یکی از شهروندان مشهدی که شاهد ماجرا بود پس از فرار سارقان، به تعقیب آنها پرداخت که در جریان تعقیب و گریز کلاه یکی از موتورسواران از سرش افتاد و چهره‌اش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مشهد در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به تعقیب سارقان توسط یکی از شهروندان مشهدی و افتادن کلاه سارق طی گریز، سرنخ‌های خوبی در دست ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم بزودی سارقان را دستگیر کنیم و به مراجع قضایی تحویل دهیم.

سرهنگ حجت نیکمرام درباره اسلحه سارقان گفت: نیروهای پلیس احتمال می‌دهند سلاح سارقان قلابی بوده است و به همین دلیل از آن استفاده نکرده‌اند.

جدول زیر جزئیات سرقت از بانک‌های مشهد در سال 94 را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها