جنبش انصارالله اعلام کرد:

اجرای آتش بس در یمن از دوشنبه

هشدار سخنگوی ارتش یمن به آل سعود:

نقض آتش بس با پاسخ دردناک روبرو خواهد شد

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: درصورت نقض آتش بس از سوی متجاوزان، نیروهای مسلح با هرشیوه و ابزار مشروع به آن پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۸۱۵۹۶۵
نقض آتش بس با پاسخ دردناک روبرو خواهد شد

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، سرتیپ ستاد «شرف لقمان» روزشنبه افزود: وزارت دفاع و ستاد کل ارتش از آتش بس انسانی و توقف جنایت های عربستان درحق ملت یمن استقبال می کند.

وی ادامه داد: برقراری آتش بس از وظایف جامعه جهانی و سازمان ملل درقبال ملت یمن است که با اصرار عربستان به حملات وحشیانه و محاصره ظالمانه در وخیم ترین و بدترین شرایط زندگی می کنند.

لقمان تصریح کرد: این تجاوز، همه ارتش، نیروهای مسلح و ملت یمن را هدف قرارداده و ما فقط به وظیفه مشروع خود دردفاع ازسرزمین و شهرها، حفظ تمامیت ارضی کشورو دفاع ازملت مظلوم یمن براساس قوانین و معاهده های بین المللی عمل می کنیم.

وی توضیح داد:نیروهای مسلح یمن هر تلاش خیرخواهانه و مثبت سازمان ملل برای یمن و ملت پایدارو صابرآن ارج می نهد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن حق خود را برای مبارزه و پیگرد تروریست های القاعده و داعش و دفاع مشروع از فرزندان کشور و امنیت و ثبات آن را محفوظ می داند.

لقمان افزود: این تروریست های جنایتکار آفتی برای همه جهان به شمار می آیند و همه دنیا برای مبارزه و ازبین بردن آن ها بسیج شده اند.

وی ادامه داد: براین اساس نیروهای مسلح به وظیفه قانونی خود در مبارزه و سرکوب تروریست ها در هر نقطه از خاک یمن عمل خواهند کرد.

لقمان همچنین به عربستان درباره نقض آتش بس هشدار داد و گفت: جامعه جهانی و سازمان ملل باید به وظیفه خود در پایان دادن به تجاوزها به یمن و محاصره ظالمانه ملت مسلمان یمن و جلوگیری از دخالت در امور داخلی دیگر کشورها عمل کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
۰
۰
چرا ما به دولت مظلوم یمن كمك تسلیحاتی نمی كنیم ؟ ژس مسلمانی ما كجاست ؟

نیازمندی ها